Avatar billede taffy Nybegynder
16. december 2000 - 23:57 Der er 149 kommentarer og
1 løsning

Sms afsender søges

Jeg søger en SmS afsender til min side, alle pointsne går til den som først kan fremskaffe 2 sms afsender scripts 1 i asp og 1 i php og de skal virke 100% og de skal være hurtige !!!
Avatar billede timsen Nybegynder
16. december 2000 - 23:59 #1
har en i php finder en i asp
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:01 #2
sådan din e-mail ??
Avatar billede nof Nybegynder
17. december 2000 - 00:02 #3
Hej,

hvorfor downloader du dem ikke på www.netcoders.dk? - istedet for at bruge 1000 dyrebare point på noget der er så nemt at finde.

/nof
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:05 #4
Skal du have det eller ej ??
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:09 #5
timsen email = zoul@zpeed.dk
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:09 #6
nof been there done that ! det er for langsomt og det virker ikke optimalt
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:11 #7
er den på zequenze.dk hurtig nok til dig ??
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:14 #8
jeg har også brug for at man kan skrive hvem det er fra !
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:15 #9
så må du udvide systemet selv jeg har lavet det så man ik kommer til at at få FRA: X , så er det bedre at få en der står \"HILSEN X\"
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:17 #10
og du ved at den virker til alle slags operatører ?
og hvad med asp senderen ved du noget om den ?
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:20 #11
Nej ved ik om asp\'men PHP ja den gør.
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:22 #12
timsen min ven har et nummer der starter med 24 han har teledk abonnement efter din kode så er han mobilix ! kom igen !
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:23 #13
Hvilket script ??
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:26 #14
hvad mener du med script ? jeg konkludere bare her at der er ingen der kan skrive sms\'er til min ven fra min side hvis jeg bruger dit fordi den tror han er mobilix bruger når han er tele danmark
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:28 #15
den kommer da frem alligevel
Avatar billede maduni Nybegynder
17. december 2000 - 00:34 #16
Her kan du downloade en php sms sender.
http://www.phpuniverset.dk/source.phtml

den er rimelig hurtig.

Avatar billede jones Nybegynder
17. december 2000 - 00:34 #17
Timsen >> du har jo ikke selv lavet det !!
Og det kan hellere ikke sende til alle ! hvad med telefona ??
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:36 #18
jones telefona er teledanmark underselskab så det skulle virke fint ! tror jeg
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:36 #19
Maduni både asp og php
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:37 #20
jeg har selv lavet det meste og så tog jeg noget fra en anden source.
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:39 #21
jeg har sendt to. lidt kredit skal jeg sgu have ellers klager jeg.
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:39 #22
maduni desuden så er der lige det problem at den includer config.phtml og den følger ikke med så det kommer ikke til at virke
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:40 #23
shit ja telefona, det skal jeg lige have kigget på.
Avatar billede maduni Nybegynder
17. december 2000 - 00:40 #24
nope kun PHP.
PHP er lidt mere frit end ASP (BILL FREE)
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:41 #25
timsen php\'en opfyldte ikke kravende og du vidste ikke en skid om asp\'en du kan jo ikke forlange noget !
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:42 #26
maduni jeg skal også bruge en asp sms afsender ellers er det jo ikke noget værd !
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:43 #27
jo det kan jeg,du stillede ikke specifikke krav. og jeg skaffede begge dele så NOGET er jeg berettiget til
Avatar billede maduni Nybegynder
17. december 2000 - 00:44 #28
jeg prøvede bare at hjælpe.
Happy Xmas
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:46 #29
hvad kalder du så det her \"de skal virke 100% og de skal være hurtige !!! \"
det var et krav ! og den virker ikke 100% den er ihvertfalde ikke bedre end den jeg har i forvejen !
forresten tak for hjælpen alle sammen men jeg har sat mange point på spil her jeg vil gerne have noget kvalitet sorry :(
men god jul allesammen
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:48 #30
Jeg skal have noget kredit. så enten for du lige en SNYD på nakken ellers
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:51 #31
hvad er det du kalder snyd ? skal jeg også finde et spørgsmål du har oprettet og sidde og skrive en hel masse og så forlange noget ?
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 00:55 #32
nej men jeg sendte dig altså noget som kan bruges, derfor forlanger jeg. bare lidt sådan set bare symbolsk på at jeg har prøvet og at du faktisk har fået noget, og det med telefona det kommer først op senere mange andre steder har det heller ik. så jeg skal have et eller andet
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 00:59 #33
jeg skrev herind for at få løst det problem jeg havde med at min ven ikke kunne modtage på sin telefon så finder jeg ud af at vi to har omskrevet det samme script så det er jo lige fedt og den asp vidste du ikke noget om men hvad er det lige du forlanger at få for det stykke arbejde du har lagt i det her ?
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 01:00 #34
bare 10-20 stykker
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 01:04 #35
det finder vi lige ud af når jeg har fået noget brugbart for hvis der er flere der gør som dig så går den jo altså ikke desværre :(
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 01:06 #36
så kan jeg jo godt erklære snyd nu!
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 01:08 #37
timsen why ?
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 01:09 #38
jeg vil have noget kredit for det jeg har lavet
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 01:11 #39
det som du har lavet kan enhver da gøre !!!
hvor kan jeg melde dig henne ?
Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 01:12 #40
Du skal ikke have noget hvis han ikke kan bruge det.
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 01:17 #41
Jeg gider sgu ik det her mere, så meget for tilliden på eksperten, nå ja ja, fortsæt du bare som nu taffy så er der nok en anden der koger over på et tidspunkt, merry x-mas klas
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 01:19 #42
Man skal ikke skyde med sten når man selv bord i glashus.....
http://www.eksperten.dk/spm/38648
samme situation her er det bare dig der skal dele point ud dem der gjorde en indsats der de fik ingen point fordi de ikke kunne skaffe dig præcis det du ville have og er det ikke også derfor at jeg ikke vil give dig point ? joo det er det vidst
Avatar billede klas Juniormester
17. december 2000 - 01:19 #43
ILM  :)
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 01:54 #44
timsen : Back off for helvede da! Du har INGEN ret whatsoever til at KRÆVE point! Kan han ikke bruge hvad du sender, så skal han ikke give point! Sådan er systemet, og er sikker på admin er enig med mig, så råb du bare snyd - skal vi vende tilbage til snakken om dine mange brugere igen?

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 02:01 #45
timsen : Og jeg formoder du har givet de point du uretmæssigt har fået i http://www.eksperten.dk/spm/38860 tilbage til rette ejer?
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 02:03 #46
Sorry men jeg vil gerne om vi kunne holde det her på sporet og nogen ville forsøge at hjælpe mig og komme lidt væk fra denne diskution ? den kan vi tage et andet sted :)
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 02:14 #47
Har du ICQ? Jeg kan godt hjælpe dig med SMS-senderen i PHP, og ASP - tjoeh... kan da kigge på det og se om det siger mig noget. Skriv på 27432201 eller admin@middleofnowhere.dk hvis du vil se nærmere på hvad jeg kan finde. :o)

- Parazite
Avatar billede jones Nybegynder
17. december 2000 - 10:51 #48
Timsen >> du er og blir en plage for eksperten ! kan du ikke sige noget fornuftigt ? Jeg har hjulpet dig med bare at sætte brugersystemet op på din hjemmeside. (fra asp.dk) og drengen ved ikke hvad phpmyadmin er så, du skal ikke kome at sige at du selv har lavet din sms sender. Jeg ved godt at du har fået en chance af admin til at komme igen og du har gjort det ok. Du skal bare huske at respektere os andre. Du siger at du har krav på 20-30 point det vil jeg også sige (20-30 p. er hellere ikke meget ud af 1000p.) men så må du sku også gøre det selv ( http://www.eksperten.dk/spm/38648 ) ( http://www.eksperten.dk/spm/38860 )

Bare mit synspunkt.

taffy >> sorry det har ikke noget med dit spørgsmål at gøre, men jeg måtte lige sige det.
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 11:55 #49
Jeg kan godt se det jones og jeg undskylder alle sammen, sorry taffy havde en dårlig dag igår. :-( Kæresten smuttede.
Avatar billede jones Nybegynder
17. december 2000 - 12:29 #50
Timsen >> Det er i orden ! (hvor lang tid holdt det )?
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 13:21 #51
hmm jeg forsøger lige at køre det her ind på sporet igen :( kan det lade sig gøre ?
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 14:23 #52
1½ så jeg håber i bærer lidt over med mig. Det er ret hårdt
Avatar billede lp Nybegynder
17. december 2000 - 15:45 #53
taffy, har du icq?
Avatar billede parazite Nybegynder
17. december 2000 - 15:47 #54
taffy : Jeg regner med at være online fra kl. 22.00 i aften og nogle timer frem, så vi kan snakke der? Har fundet et par stykker du kunne have interesse i. :o)

- Parazite
Avatar billede lp Nybegynder
17. december 2000 - 16:20 #55
jeg har 2 sms sendere, en i php og en i asp.
Fælles for begge er:
Tjek på korrekt mobilnummer, kan fremsende til alle numre som er godkendt af telestyrelsen, nedtælling af karakterer som maks må indtastes, Kan sende til uendeligt antal numre på én gang ved adskillelse af komma,semmikomma, eller kolon....

Og selvfølgelig er de lynhurtige....
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 22:10 #56
Fedt i kan begge kontakte mig på 20805451 icq eller zoul@zpeed.dk mail i må evt. gerne sende eksemplarer af sms senderne :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2000 - 22:12 #57
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2000 - 22:16 #58
Det kan du hente her..

http://www.tdaugaard.dk/x/sms.as_
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. december 2000 - 22:16 #59
husk _ efter.asp

Så der stå .as_
Avatar billede taffy Nybegynder
18. december 2000 - 17:09 #60
Den jeg har mest brug for er php asp er til en ven jeg har såå jeg kan ikke rigtig bruge det der til noget :( mit spørgsmål er blevet skubbet så langt bag i køen at jeg har lyst til at ligge 500 extra oven i men er det lovligt her på eksperten at oprette et spørgsmål på 500 der referer til dette spørgsmål ?
Avatar billede lp Nybegynder
18. december 2000 - 18:00 #61
ok, du fik hvad du forlangte.....håber de kører begge to :-)

til jer andre: sms senderne er sendt pr. mail og det meste er klaret via icq !
Avatar billede taffy Nybegynder
18. december 2000 - 18:02 #62
Flot arbejde jeg ser frem til at det virker :)
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 18:10 #63
lp : Sender du ikke lige de SMS-sendere til admin@middleofnowhere.dk ? :o)
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:19 #64
FYI:
php udgaven kan ses her:
http://www.zpeed.dk/sms.php
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:21 #65
Ja men hvor kan vi downloade den sms sender?
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:22 #66
det ved jeg ikke......jeg har ikke en server til rådighed.....
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:24 #67
Kan du så maile den på ps@web-sale.dk
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:27 #68
nope......jeg mailer ikke.....min mailadresse bruges i firmaforhold og er fortrolig...
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:28 #69
Okey, Så stiller jeg noget serverplads til rådighed. Der oploader du den, så kan folk downloade derfra?  Er det iorden?
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 01:31 #70
hvem fik pointene ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:32 #71
okey> Det var Ip
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:32 #72
hmmmm, jeg tror bare jeg poster koden her, så kan folk jo selv fedte den ind i et dokument.....
jeg er ikke lige ved den pc så det bliver lige ved lejlighed...
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:33 #73
Ip> Håber at den lejlighed bliver indenfor et par dage. Ellers tror jeg at admin skal besøge siden ,o)
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:37 #74
nu behøver du ikke true hr. politimand........bare fordi du ikke gider/ikke kan lave dit arbejde selv og ikke vil betale....jeg skal nok gøre som jeg skriver, så back off og snap i!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:38 #75
Jeg gider godt, men hvorfor lave det når du SKAL udlevere det. Og hvorfor gjore du det ikke bare med det samme?

Du vidste jo der var nogle der ville spørge
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:38 #76
desuden er mit brugernavn lp !
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:41 #77
nå!
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:42 #78
tjahhhh, jeg ved ikke hvor det står i regelsættet at det skal postes, men det har jeg jo beklaget mig overfor i et andet spm

jeg har ikke haft mulighed for at poste det siden da jeg ikke har været ved samme pc.....det er jo også meget lettere at lukrere på andres spm og undgå at betale hverken point eller kroner, jeg skal nok sørge for at mine kunder ikke køber sig ind hos web-sale.dk og vil i samme omgang tjekke om nogen allerede er der.....du gør dig ikke for godt.....du skulle have valgt at være mere anonym, men det har du vel allerede fortrudt.....
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 01:42 #79
Jeg vil også ha´en send den til jamal@web-zone.dk

IP, han truer ik, han har ret til at få den !!!!
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 01:44 #80
IP, hvad fanden rager EKSPERTEN.dk i web-sale.dk....du er latterlige...undskyld jeg siger det, men hvor gammel er du ???

\"jeg siger til mine venner, at de ik snakker med dig mere\"....
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:45 #81
det kan vel ikke være nogen særlig positiv/god reklame at det firma man forsøger at tjene penge på får lavet opgaver gratis, tør dårligt tænke på jeres hardware og kompetence hvis en kunde har et problem, men det jo din hovedpine....he he......
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:45 #82
lp> Nej, det har jeg ikke..  Men du skal udlevere det, ligesom os andre. Og ja, hvis du mener at du vil anbefale dine kunder at bruge andre web hoteller så må du jo gøre det.

Mit arbejde har ikke noget med dette at gøre, selvom jeg bruger firma mails, men op til dig
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:46 #83
tjene penge???  Det kunne jo være den skulle bruges privat..  Men tro hvad du vil
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 01:49 #84
okay okay (lød det ikke godt....fedt brugernavn).....vis mig hvor det står på skrift og desuden læs det jeg har skrevet for fanden, jeg sender ikke pr. mail, men poster den her når jeg kommer til den pc hvori dokumentet ligger!
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 01:52 #85
det har jeg læst.....

IP (fedt brugernavn), og lad værre med at banne...

vil du sige til din kunder at de ik skal købe hos web-sale.dk, det er sku ik dig der bestemmer over dem, hvis de mener at de får en god service osv hos web-sale.dk så har de ret til købe hos ham/dem....

IP...må jeg se din hp...??
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 01:54 #86
lp> Du kan jo spørge Admin, men som du selv skriver tidligere

\"men det har jeg jo beklaget mig overfor i et andet spm\"

betyder jo at du ved at du skal.
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 01:55 #87
Bacardil...ja han ved, og vi venter indtil han lægger den her..eller må admin komme og kigge på denne spm !!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:00 #88
Fandt lige en kommentar fra Adminandreas>>  zhatten>> Korrekt, hvis man udlover point på Eksperten, skal svar/løsning være tilgængeligt for alle brugere.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:02 #89
okay -> he he, du læser ikke for godt hva\' - mit brugernavn er lp

<snip>
vil du sige til din kunder at de ik skal købe hos web-sale.dk, det er sku ik dig der...
</snip>
---> lad dog selv være med at banne ! hold kæft hvor er du meget lidt smart! en taktisk meget lille genistreg.....

desuden bestememr jeg fuldt uder over den kundekreds jeg har, da jeg varetager deres internetinteresser  - hvis jeg mener de skal skifte, gør jeg det også uden at spørge dem hvis jeg har lyst.....det er sådan at jeg i min vedligeholdelseskontrakt med dem har deres underskrift på at jeg kan gøre det, så jo, jeg bestemmer over dem!

om du må se min hjemmeside, nope for jeg har ingen.....

bacardil -> jeg har beklaget mig over at der ikke er et ordentligt skriftligt regelsæt over hvordan tingene fungerer her.....jeg er ikke bekendt med at alle og enhverv skal have den totale kode bare fordi de har lyst.....
og lige en sidste ting, det fremgår det jo ret tydeligt af din spm history (på ikke mindre end 64 styks) at langt størstedelen skal benyttes i kommerciel øjemed og er til web-sale.dk så hvorfor skulle jeg tænke anderledes......???

af jeres opførsel er jeg næsten sikker på at jeg er dobbelt så gammel som jer 2 tilsammen.....smask.....

Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:03 #90
<snip>
Fandt lige en kommentar fra Adminandreas>>  zhatten>> Korrekt, hvis man udlover point på Eksperten, skal svar/løsning være tilgængeligt for alle brugere.
</snip>

nu har jeg ikke lige læst det spørgsmål ud af de snart 40.000 mulige.....såååeehhh, hvordan vil du klantre mig.....hvis det havde stået i regelsættet da jeg oprettede mig ville jeg selvfølgelig have vidst det :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:06 #91
<snip>
nu har jeg ikke lige læst det spørgsmål ud af de snart 40.000 mulige.....såååeehhh, hvordan vil du klantre mig.....hvis det havde stået i regelsættet da jeg oprettede mig ville jeg selvfølgelig have vidst det :-)
</snip>  \"kan også\" ;o)

Regler opdateres jo jævnligt og/men denne regl stå der ikke, men det er jo grunden til at det er gratis hjælp :o)

Og denne kommentar stå i snart 7 ud af 10 spm. så hvis du ikke har set det, så må du vist have nye briller
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 02:08 #92
lad dog selv være med at banne ! hold kæft hvor er du meget lidt smart! en taktisk meget lille genistreg.....

....vis mig hvor det står på skrift og desuden læs det jeg har skrevet for fanden...

Det er sku dig der banner....

IP...jeg ved godt at du kalder dig for lille ip....eller nu Ip.....

Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:09 #93
lp> 64 ud af hvor mange 800?  ja stort antal.

Og nu er det jo ikke mig der skriver reglerne jeg forholder mig til dem...  Det er vist ikke forkert?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:12 #94
<snip>
så hvorfor skulle jeg tænke anderledes......???
</snip>

Hvad skulle vi bruge en sms sender på web-sale.dk til?  Nja, det finder man på SMS site eller private site.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:13 #95
nej jeg gør ej.....du er dårlig, du skal til øjenlæge.........der er LP bare med småt....din bååååtnak.....så fat det dog....undskyld jeg hidser mig op men du er for dum, hvad får du desuden ud af at gentage min tekst, jeg banner da det jeg har lyst til......det står der heller ikke noget om at man ikke må nogen steder, hvis det ikke er tilladt er vi da i det mindste 2 der har gjort det alene i dette spm

stop nu jeres fis, i ligger ned, i kan ikke klare jer og begynder så at mudderkaste istedet - det er jo også lettere for det lærer man allerede i børnehaveklassen (hvis man er heldig, så allerede i børnehaven)

JEG HAR JO SAGT AT JEG POSTER DET NÅR JEG HAR MULIGHEDEN!!!!
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:17 #96
ja eller på www.smsbesked.dk som er et ganske kommercielt site eller en af de andre 10 der efterhånden er.....jeg mener da også jeg så en på www.mobilix.dk men det er jo også ham henne i nummer 27 der har mobilix.dk er det ikke?.......det kunne jo være du skulle sælge det - WEB-SALE....he he....siger navnet ikke det???
du har oprettet 64 spm og mindst 6 ud af 10 er såvidt jeg kan tyde i kommercielt øjemed.....men sålænge du husker at tydligt nævne ophavsmanden i din \"private\" sms sender har jeg da intet i mod det....det skal man jo også, ganske vist ved \"RIGTIG LOV\"......
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:18 #97
Hvorfor hidser du dig op?

Jeg forsvare mig fordi du siger noget negativt om mit arbejde, det kan vel ikke hidse dig sådan op? For så må du lære at man snakker om de ting man er uenige om på et ordenligt niv. (uden at sige.. Fordi jeg ikke kan lide dig så vil jeg ikke anbefale jer.

Web-sale.dk kan da være prof. nok, men det er da ikke lig´ med at jeg skal \"snydes\" for den ret alle brugere på eksperten har.  Hvis jeg nu gerne ville se koden til det script vel? eller?

mudderkast?  jeg kan sq ikke rigtig følge dig, men jeg tror du er at at vælte selv.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:20 #98
<snip>
men sålænge du husker at tydligt nævne ophavsmanden i din \"private\" sms sender har jeg da intet i mod det....det skal man jo også, ganske vist ved \"RIGTIG LOV\"......
</snip>

Det skal jeg nok tage stilling til, når jeg ser den kode.  ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:20 #99
Synes det er FEDT at I tager hensyn til dem, der tilfældigvis har deltaget i dette spm. og derfor får e-mails tilsendt hver gang I skriver et indlæg.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:22 #100
parazite> Sådan er vi ;o) - Sorry -
Men det var vist ikke meningen at der skulle så mange indlæg til, at få koden
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:33 #101
Oh well - back efter at have slettet ca. 80(!!!) SMS\'er fra min telefon, som jeg får når jeg modtager en e-mail.

Når nu I alle har ICQ, hvorfor faen starter I så ikke bare en chat og sviner hinanden til der?
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:33 #102
nahhh, jeg vælter ingen steder, ryger jeg på eksperten er jeg det helt forkerte sted i min sparsomme fritid.....og så skal det jo bare være sådan......så er det heldigt at der er mindst 1 milliard hjemmesider jeg kan udforske, det kunne være jeg kunne finde en der var lige så interessant eller mere måske.....desuden skal du da ikke tro at jeg sviner dit firma til, for det jo dig der er ejeren ikke? desuden vil jeg da gerne bestille lidt rengøring nu hvor jeg er i gang......kan i komme på torsdag, mit kontor er ved at blive lidt snusket.....det er jo det i rent faktisk har tilladelse til ik? Jeg har mine kontakter og har kunder som på denne tid af dagen kan tjekke alt....
Desuden tror jeg da du kan nikke genkende denne tekst:
<snip>

Nogen der kan hjælpe mig igang med arbejde på min Unix mail maskine.

Ville gerne havde lavet noget som en SMS funktion.

Nogen der er friske på at hjælpe for point eller evt. lidt $$..

Så skriv til ps@web-sale.dk
</snip>

det er da ikke fordi du bare er interesseret i at se koden som den ret du nu har som bruger på ekserten er det.....er din interesse ikke lidt større end det.....smask igen.....he he

parazite -> jeg er også ked af det, jeg mener bestemt det er mange indlæg siden jeg skrev at jeg nok skulle smide det herind så snart jeg havde mulighed for det, ungerne forstod det bare ikke....
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:34 #103
he he, umiddelbart en god ide, men jeg gider sq ikke have sådan et par dummier på min icq liste, de personer jeg har der er dem som betyder noget for mig.....
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:40 #104
bacardil -> jeg synes du blev helt tavs, kan du ikke nå tastaturet ? ok, nu holder jeg, du skal bare ikke gå i gang med mig uden du har en reel grund til det, det gider jeg altså ikke.....
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:42 #105
lp : Hvem er mest \'unge\'? Som jeg kan se det, så fortsætter I det vist allesammen. :o)
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:42 #106
bacardil -> desuden skal du ikke tage stilling til om du skal vise ophavsmanden, det er din pligt....færdig basta....nu mener jeg rent faktisk jeg har en god grund til ikke at udlevere det til bacardil, da jeg har på fornemmelsen at han kunne finde på at omgå loven og pga. internettets ringe mulighed for at tjekke det senere vil jeg hermed nægte at give ham det!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:45 #107
Jaja du snakker om 10 ting, men du kender kun til ½-delen af historien bag dem så mon ikke du skulle holde dig til dette spm. og ikke i tidligere spm.

Gad jeg bruge min fritid på, at grave i dine spm. så kunne man sikkert finde noget.

<snip>
ungerne forstod det bare ikke....
</snip>

Ja, men hvis du mener at jeg er en \"unge\" så okey med mig.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:46 #108
nahhh, de to knægte skal bare ikke komme her og rokke sig sammen og begynde med deres fis fordi de ikke lige får hvad de vil have, de er jo ikke andet end et par nassere som lukrerer på andres arbejde - og så vil de ikke engang vise ophavsmanden som de skal og desuded starter de med at true mig....den eneste jeg har set et tak fra er taffy, de tager det for givet at jeg bare bruger min tid på at sende dem mails etc.....såvidt jeg kan forstå er hele web-sale.dk opbyggget af kode fra eksperten.dk så jeg mener også at have ret til at bruge ordet \"nassere\" uden nogen kan klantre mig...er jeg helt forkert her parazite ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:46 #109
<snip>
bacardil -> desuden skal du ikke tage stilling til om du skal vise ophavsmanden, det er din pligt....færdig basta....nu mener jeg rent faktisk jeg har en god grund til ikke at udlevere det til bacardil, da jeg har på fornemmelsen at han kunne finde på at omgå loven og pga. internettets ringe mulighed for at tjekke det senere vil jeg hermed nægte at give ham det!
</snip>

Soory, men du kan desværre ikke nægte at sende det
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:49 #110
bacardil -> du skal overveje at stille op til folketinget eller ihvertfald gå ind i politik for du er sq den person jeg har mødt i lang tid, som er bedst til at undgå spørgsmål ved at stille nye....he he typisk politiker.....skal vi gå igang med at tælle antallet af spørgsmål fra mig til som ikke er blevet besvaret i den sidste 1 ½ time.....
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:50 #111
OK - nu er det zq vedtaget! I er alle lige forbandet barnlige!
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 02:50 #112
bacardil -> jo jeg kan og det gør jeg.....
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:50 #113
lp> Hmm... ja begynd... *lol*
Tak for rosen ang. at blive politiker så var det en ide..

Ang. Web-sale.dk så har den vist intet der stammer fra eksperten.dk  kan du vise mig noget?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:52 #114
parazite> Tak, men man må jo forsvare sig (mener jeg)

lp> Nope, men du kan jo prøve. Så ser vi det til den tid..
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:53 #115
... og okay er den tidligere mr-niceguy, der blev slettet for snyd, og jeg er skide træt, og jeg skal aflevere opgave på onsdag, og jeg er ikke HALVT færdig, og min fon bryder snart SAMMEN af overbelastning, og oven i det hele hører jeg en eller anden lortesang, der minder mig skide meget om Helle, og jeg vil ikke sige til hende at den minder mig om hende, for så bliver hun bare sær, og FUCK! Jeg skal snart i seng...
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:56 #116
... og hvorfor helvede har jeg sat den plugin til WinAmp, der forstærker bassen? Ting falder for helvede af mit bord pga. rystelserne! Sygt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:57 #117
parazite>  Hmm... *ggg* Humøret skifter med rimelig fart hva ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 02:58 #118
... åh nej - nu skal jeg da passe på. Kræver I pluginnen sendt, eller? Jeg kan såmænd også uploade den til min server, så kan I allesammen downloade den ligeså mange gange I har lyst. Var det ikke noget?
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 03:00 #119
bacardil : Yeah - well... welcome to my little psycho world. :o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:01 #120
parazite> Du har vist også ønsket koder/script sendt tidligere, så nu skal vi lige passe på med, at lyde somom, det kun er mig ;o)

Men nu ønskede jeg lige denne kode også må lp jo aflevere den. Der er sikkert også flere end lige mig der gerne vil have den.. Så mon ikke det er helt normalt for spm. her at der kommer kommentar som \"send den også lige til xx@xx.dk\"
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 03:02 #121
he he, den var god parazite.....* LOL *
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 03:03 #122
bacardil : Yeah well - har også givet point til den glade sender hver gang.*Pudser glorien*
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:04 #123
lp> hva med din beskyldning om at hele web-sale.dk opbyggget af kode fra eksperten.dk.

Kom med nogle link så jeg kan se hvorfor den skulle være det?
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 03:04 #124
Hvis jeg altså har brugt den, that is!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:04 #125
parazite> *lol* næppe
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 03:07 #126
bacardil -> nu er det jo ikke fordi jeg har særlig gode muligheder for at snuse, da det halve af siderne ikke findes.....sejt med et site som \"er startet op for dem som ønsker en professionel samarbejdspartner\" hvor domain tester ikke virker og hvor man ikke kan bestille...meeeen jeg synes da den der navcond.js ser lidt lånt ud, hans kode var åbenbart god nok til at du ville vise hans navn, hvad kan \"i\" egentlig selv lave for i kan jo lave noget når i nu er nogen \"der har specialiceret sig indenfor Internet udvikling og Hosting.\"......?!??!
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 03:08 #127
parazite -> det er sådan det skal være!
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 03:08 #128
bacardil : Jo, faktisk. Nu er det meget sjældent at jeg har brugt ting fra andres spm., som jeg har været nødt til at få tilsendt efter at svaret er blevet accepteret, men jeg har givet afsenderen fuld credit for sit arbejde!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:09 #129
lp> Du skal nok ikke gå længere ud end du kan bunde.

De ting på web-sale.dk er ikke fra eksperten.dk men ting der er købt.

Hvorfor vi valgte at købe det er jo ligemeget, men tiden kunne være godt svar
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:10 #130
parazite> Det er der ellers ikke mange der gør. Men når vi har retten så kan man ligeså godt bruge dem.
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 03:12 #131
bacardil -> hvordan ser det ud med det der rengøring ? kommer i på torsdag ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:12 #132
domain testeren virker dog ikke, men bestillingen er iorden.

Men det har jo ikke så meget med mit apm. omkring hvor du har det fra at siden er byget op fra koderne via eksperten.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:13 #133
lp> Bla bla..
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 03:24 #134
Parazite>> jep, jeg var snyder før, men har jeg snydt fornydeligt ???

de fleste har været snydere :)...
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 03:27 #135
Ip kender du Bacardil eller hvad ?? tror nok de fleste nørder kender hinanden *JAK*
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 03:28 #136
okey> tak for de fine ord.. :o)
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 03:35 #137
okay (OK,ok,Ok,oK,k,okey,OkEy): nej jeg kender ham ikke....lige bortset fra at jeg kan se han hedder Palle Svendsen.....men det er der jo mange der gør (31 som har telefon og er på krak alene, sikkert mange flere)

og desuden kan jeg ikke tilslutte mig din \"tanke\" om at de fleste har været snydere....
Avatar billede lp Nybegynder
19. december 2000 - 03:39 #138
bacardil -> nu gider jeg ikke fortælle dig hvor din bestillingside ikke virker - af den ene årsag at jeg ikke forventer at du vil sige tak med din indstilling....men jeg kan da sige at det er ret ret centralt sted.....men uden domain testeren virkende kan man jo alligevel ikke bestille (medmindre man går ind til konkurrenten og tjekker det) så det betyder vil heller ikke så meget for et så professionel firma, vel?
du har fået mig godt i gang og jeg er svær at få i hold igen, det ender med at admin bliver nødt til at slette mig, af den årsag, at jeg bare ikke kan holde med at kommentere i dette spm !
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 14:09 #139
okay : Ikke så vidt jeg ved, nej, men din opførsel har været - tvivlsom. Ja, lad os bare kalde den det!

De fleste har været snydere? Kan du bevise den påstand, for som lp, så har jeg LIDT svært ved at tro på det!
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 15:02 #140
Parazite...det må du selv bestemme ... men der har været en del snydere her inde..og der er også nogen snydere mellem os...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. december 2000 - 16:19 #141
okay:> ja, det er der nemlig ;-)
Avatar billede kurtj Nybegynder
19. december 2000 - 23:29 #142
Tjae, tyv tror hver mand stjæler. ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 00:38 #143
kurtj:> næææ .. det har intet at gøre med at stjæle, men at snyde er noget andet :-)
Avatar billede kurtj Nybegynder
20. december 2000 - 00:49 #144
Det er det vel nærmest synonymt med.
omformuleret = snyder tror alle snyder. :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 00:53 #145
Hæ hæ ... njaaæøø .. *sccchhh* ej .. det mener jeg nu godtnok ikke .. men der er sikkert nogle blandt os som snyder, selvom vi ikke ved/tror det .. det er 100% sikkert!
Avatar billede funstuff Nybegynder
22. december 2000 - 14:01 #146
Hey..
Jeg vil også have det script, mail det på
funstuff@webhiker.dk
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 14:16 #147
Nu vil jeg ikke også \"forlange\" at få koden, men kan jeg ikke lige få at vide hvordan man tjekker modtagernummeret så det kun indeholder tal?

:-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 14:51 #148
funstuff:> hent et der er bedre her: http://www.tdaugaard.dk/x/sms.as_ (HUSK underscoren skal med i filnavnet!)

el_barto:> det er lidt freebie agtigt er det ikke ? *G* Ej, det gør du med

IsNumeric(din_streng)
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 15:46 #149
tdaugaard> Jo lidt plat af mig..men kunne ikke regne den ud. Tak ! ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 15:48 #150
el_barto:> *G* helt i orden .. tror jeg ;o)