Avatar billede dreamless Nybegynder
17. august 2003 - 14:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ShoutCast Flash Player Problemer Med Frekvens/Domæne

Mit problem ligger i at få Flash til at afspille et shoucast/icecast stream (se www.shoutcast.com) i dette tilfælde er det www.digitallyimported.com som jeg vil streame, da ejeren har givet mig rettigheder/lov til det. Som udgangspunkt har jeg brugt en allerede lavet flash player: http://ground.gr/play/index_en.php?p=19&c=1 som de også beskriver i tråden på den pågældende side kan der være problemer med frekvensen på nogle streams. Det skal sige at de drejer som ekstern afspilning, dermed ment at du ikke skal bruge playeren og afspille den lokalt på din maskine men uploade den og teste den med nogle af streamsne fra www.di.fm! Jeg har endnu ikke testet PHP koden som bliver forlagt i tråden, da jeg pt. ikke lige har tid og kan finde ud af at indkode den i kilden (playeren) Den der kan sende mig en kopi af playeren der har alle streamsne fra di.fm i xml playlisten og virker externt får de 300 points

Jeg har pt. prøvet dette:
www.dreamless.dk/player/player.html
www.dreamless.dk/player/xml/playlist.xml

- Dreamless
  Don´t Dream Your Life, Live Your Dreams! ::.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. august 2003 - 14:58 #1
Ekspertens regler: 1:15 udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål.

/per
Avatar billede dreamless Nybegynder
17. august 2003 - 15:02 #2
Rolig nu troede jeg kunne give 300 points men da jeg havde skrevet færdigt fandt jeg ud af maxs var 200 points!
Avatar billede dreamless Nybegynder
17. august 2003 - 16:13 #3
Men anyway håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede pyroman Nybegynder
18. august 2003 - 10:50 #4
Har lige nogle spørgsmål omkring den der player (Har ikke tid til at se det hele igennem)... Ideen er at man importerer en alm. mp3-fil til en tom .swf og så loader denne swf ind i playeren... eller hvad?
Avatar billede dreamless Nybegynder
21. august 2003 - 15:47 #5
Den kan gøre begge dele. Den kan afspille swf/mp3 og streams, streams er mit problem. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede dreamless Nybegynder
22. august 2003 - 21:50 #6
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede dreamless Nybegynder
23. september 2003 - 12:34 #7
Øv :(
Avatar billede dreamless Nybegynder
22. oktober 2003 - 01:22 #8
Må vel lukke hvis der virkelig ikke er nogen der kan hjælpe :)
Avatar billede dreamless Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:12 #9
Lukker, Intet svar