Avatar billede caca Nybegynder
16. december 2000 - 23:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sms service på egen hjemmeside!

Er der nogle af jer gæve gutter og gut\'inder \"s*, der kender til et script, så man lave sin egen sms-besked service på hjemmesiden!

Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre!

Mvh carsten
Avatar billede maduni Nybegynder
16. december 2000 - 23:48 #1
Du kan kun lave en sms-sender hvis du bruger eks. PHP, CGI, ASP etc. ikke kun med ren html, javascript etc.
Avatar billede timsen Nybegynder
16. december 2000 - 23:49 #2
Jeg har et skide godt et i php, hvad understøtter din server ??
Avatar billede caca Nybegynder
16. december 2000 - 23:54 #3
Jeg må nok tilstå, at jeg ikke ved ret meget om det. Men jeg er på home1.stofanet.dk og så vidt jeg ved understøtter de ingen former for cgi eller andre scripts!

Er det så ikke muligt at loade sms-senderen via en anden http-adresses!
muligvis med lidt reklame eller andet!

Avatar billede simonvalter Praktikant
16. december 2000 - 23:55 #4
www.phpuniverset.dk her er massere af scripts, hjælp og en liste over gratis webspace hvis din host ikke tilbyder php .... m.m
Avatar billede timsen Nybegynder
16. december 2000 - 23:56 #5
så kan du bare henlede til en af de sms sendere der er i forvejen, det er bedre
Avatar billede caca Nybegynder
16. december 2000 - 23:57 #6
Tak, det vil jeg så prøve, jeg kan nemlig heller ikke få min counter til at virke!
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 01:25 #7
www.danban.dk der kunne du ellers have fået et sms system men desværre du blev snydt af timsen
Avatar billede timsen Nybegynder
17. december 2000 - 01:26 #8
jamen det kan han også hos SENDSMS, det er færdige tjenester, dem han ledte efter var HANS egne.