Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 03:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pc fryser

Min computer fryser hvis jeg spiller spil i et kort stykke tid.. Og der kommer en kort underlig lyd (BBzzZzzZ)

Jeg har XP pro dansk og jeg har skiftet grafikkort.. Virker stadig ikke..
Avatar billede dytti Novice
17. august 2003 - 11:06 #1
prøv at skifte  cpukøleren. Hjælper med garanti
Avatar billede dytti Novice
17. august 2003 - 11:07 #2
evt. køleren i strømforsyningen, for det er et kølerproblem
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 12:16 #3
er du sikker på at det er den? pc'en er næsten helt ny :(
Avatar billede dytti Novice
17. august 2003 - 12:26 #4
Hvis det kun er når du spiller spil - som kræver meget cpu arbejde, så er jeg ret sikker.
Det kunne godt være en defekt i spillet, men så skulle der normalt ikke komme lyde.
Dog vil jeg sige at en lille ubalance eller fejl i en cd, kan godt få cd-drevet til at knurre
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 14:08 #5
Det er alle spil det er galt med.... og Køleren fejler ik noget, har testet det :( lyden er bare lyden fra spillet der går i stå... spiller nemlig ik med cd.. problemet har ik været der hele tiden.... kom bare lige pludslig.... pcen er en amd atlon xp +2000... 512 ram... 128 geforce 4.....
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 14:14 #6
kan det være problemer med mine ram?? og hvis det er hvordan tjekker jeg det så?
Avatar billede dytti Novice
17. august 2003 - 15:00 #7
Ja så ved jeg sgutte.
Jeg tror stadig at det er et køle/varmeproblem, men må nok overlade spørgsmålet til andre.

Håber du får det til at virke
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 15:56 #8
:D jeg har fundet ud af det selv nu hehe.... det var bundkortet det var galt med...(k7) men ellers tak for din hjælp....
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 15:56 #9
;)
Avatar billede malkekoen Praktikant
19. august 2003 - 12:18 #10
hvordan fandt du ud af det?
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
20. august 2003 - 15:29 #11
jeg læste bare ligende spørgsmål og prøvede mig frem... det vidste sig at bundkortet var for dårligt... så hold jeg fra k7 bundkort!!!