Avatar billede bamsen1 Nybegynder
16. december 2000 - 22:18 Der er 11 kommentarer

Rouge Spear over nettet

Når jeg går ind på gamespy, og logger ind på en server, kommer den med en fejlmeddelse som lyder: The server requieres a more recent version of rouge spear.

Hvad gør jeg?
Avatar billede safl Nybegynder
16. december 2000 - 22:40 #1
Du downloader et patch fra producentens hjemmeside...
Avatar billede safl Nybegynder
16. december 2000 - 22:41 #2
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
16. december 2000 - 22:45 #3
Det har jeg prøvet men det fungerede ikke.Har du et andet forslag?
Avatar billede safl Nybegynder
16. december 2000 - 22:56 #4
Humm kan du vælge imellem eurpæiske og amerikanske servere?
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
16. december 2000 - 23:02 #5
Hvorfor?
Avatar billede safl Nybegynder
16. december 2000 - 23:04 #6
hvis du har en UK-version af spillet og prøver at spille på US-servere kan der opstå inkompabilitet.
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
16. december 2000 - 23:05 #7
Ok, jeg prøver lige om det virker
Avatar billede safl Nybegynder
16. december 2000 - 23:09 #8
Jeg går ikke ud fra at dette er problemet, ellers kan du prøve og tjekke versions numrene på serverne de brude stå der et sted. Og så lige tjekke om det er det samme som dit...
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
16. december 2000 - 23:16 #9
Virker stadigvæk ikke, måske pga det er en brændt version jeg har eller hva´?
Avatar billede intenz Novice
17. december 2000 - 18:18 #10
nej, en brændt version virker også, har jeg fået fortalt :)

Prøv at gå ind på www.mplayer.com og gå ind i rogue spear derfra så opdaterer den automatisk spillet til nyeste version, eller spil på www.zone.com
Avatar billede zeromaster Nybegynder
09. juli 2001 - 16:59 #11
Luk venligst dette spørgsmål ;o)