Avatar billede danskweb Nybegynder
16. august 2003 - 20:11 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mail og konti fra outlook væk

Efter ganstart af min pc, var alle mine mail og mine e-mail konti pludselig væk! Jeg er 99% sikker på at jeg ikke har slettet noget, og vil høre om nogen kan hjælpe mig med at få mine mail tilbage i programmet?
Avatar billede frewald Nybegynder
16. august 2003 - 20:37 #1
Det kan ikke være fordi du er logget på som en anden bruger end du plejer ? Det ville nemlig resultere i ovenstående.
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. august 2003 - 21:18 #2
Desværre det hjælper ikke at logge ud og ind igen.
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. august 2003 - 21:30 #3
Der må da være en måde hvor jeg kan "finde" mine gamle mails?
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. august 2003 - 22:03 #4
Nu er det vel ikke så banalt at deter visningen det er galt med. Gå i Vis - Aktuel Visning og kontroller at Vis alle meddelelser er krydset af
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. august 2003 - 22:47 #5
Det skal lige siges at jeg ikke har outlook express
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. august 2003 - 22:53 #6
Hvis du har outlook skal du kontrollere at det vindue du har på kanp linialen siger Meddelelser, og ikke f.eks. "sidste 7 dage"
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. august 2003 - 23:24 #7
Det gør den ikke, og hvis den gjorde ville mine e-mail konti jo også stadig være der. Er der ikke nogle bestemte filer der indeholder alle oplysninger?
Avatar billede goni Nybegynder
17. august 2003 - 01:10 #8
Kan en gendannelse af systemet gøre det???
Avatar billede frewald Nybegynder
17. august 2003 - 01:46 #9
Alle dine mails ligger i en .pst-fil - Søg på din disk efter filer der hedder .pst og se vad der kommer frem. Hvis dit system (af en eller anden grund) har oprettet en ny .pst-fil og du stadig har den gamle, vil du kunne importere alle dine mails, calender m.m. fra den. Dine konti's vil IKKE være gemt i .pst filen desværre. Ej heller rules m.m.
Avatar billede danskweb Nybegynder
17. august 2003 - 09:30 #10
Jeg kan ikke finde .pst filen. Den finder ingenting når jeg søger. Hvor ligge den?
Avatar billede danskweb Nybegynder
17. august 2003 - 09:42 #11
Jubii! Så fik jeg mine gamle mails tilbage! Jeg fandt outlook.pst filen. Men outlook havde også lavet en outlook1.pst fil. Jeg ved ikke lige hvad der er sket. Ligger i nogle svar.
Avatar billede frewald Nybegynder
17. august 2003 - 11:29 #12
svar :-)
Avatar billede danskweb Nybegynder
17. august 2003 - 14:14 #13
Så mangler jeg kun et svar fra bufferzone!
Avatar billede danskweb Nybegynder
19. august 2003 - 17:06 #14
Okay det ser ud som om han ikke er intereseret.
Avatar billede frewald Nybegynder
19. august 2003 - 17:58 #15
takker for points :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. august 2003 - 20:11 #16
jeg fortjener ikke point i denne tråd, jeg var ikke engang tæt på løsningen, dette er helt fair
Avatar billede danskweb Nybegynder
19. august 2003 - 23:09 #17
bufferzone-> Dejligt med en mand der ikke jagter point med næp og klør.