Avatar billede hyldgaard Nybegynder
16. december 2000 - 21:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design af logo

Hej, er der nogen som vil hjælpe mig med at designe et firma logo.
Virksomheden hedder Hyldgaard Data, og som navnet hentyder sælger og udfører vi stort set alt inden for it.  Hyldgaard Data henveder sig primært til små og mellemstore virksomheder.

Mvh. Jens
Avatar billede swasper Nybegynder
17. december 2000 - 02:02 #1
Ja, jeg vil da godt give det et forsøg.
Avatar billede dna Nybegynder
17. december 2000 - 02:03 #2
...venter spændt på den første, der siger at det koster $$$$ !!
Avatar billede imp Nybegynder
17. december 2000 - 18:33 #3
Det koster $$$$ !!
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
18. december 2000 - 11:18 #4
-> swasper

Hvis du sender din e-mail til mig kan jeg fortælle dig lidt mere om hvad det går ud på.
Til jer andre, kan jeg sige at der også er mulighed for $$ men jeg vil første se nogle udkast, og ud fra det bedømme om kvaliteten er god nok til kontakt afregning.

Mvh. Jens
Avatar billede staz Nybegynder
18. december 2000 - 12:12 #5
Jeg vil give dig en god mulighed for et gennemtænkt logo. Jeg er ved at tage mediegrafiker uddannelsen såå.. Du kan tjekke www.stazwd.whitehat.dk som er mit eget firma (fiktivt) jeg lavede til en projekt opgave, eller www.staz.whitehat.dk som er mit eget “forum“.
Avatar billede imp Nybegynder
18. december 2000 - 18:08 #6
Det ksoter ikke $$, men $$$$ *gG*

Staz-> Heh.. Hvor tager du den udannelse henne? Altså.. Hvor i landet? for jeg er/var igang med den i Århus... Kan kun sige én ting: SKOD! Alt for meget trykt pis! Men heh... Det er vel fordi lærerne ikke kan finde ud af andet end at tegne i hånden!?

- imp
Avatar billede imp Nybegynder
18. december 2000 - 18:09 #7
BTW: Årh snyd! Måtte I bruge DreamWeaver til website???!!! Vi skulle bruge Adobe GoLive 4... Det er VIRKELIG dårligt i forhold til DreamWeaver!
(og den var til Staz)

- imp
Avatar billede staz Nybegynder
19. december 2000 - 10:00 #8
Jeg tager uddannelsen i Aalborg. Men det trykte er der ikke alt for meget af. Men der vi har er spændene nok.
Avatar billede swasper Nybegynder
19. december 2000 - 11:27 #9
Hyldgaard -> min mail swasper@yahoo.com
Avatar billede imakeweb2u Nybegynder
19. december 2000 - 11:32 #10
Min mail er så kan vi snakke om det jrosenberg@sol.dk