Avatar billede nemo1987 Nybegynder
16. december 2000 - 20:47 Der er 14 kommentarer

Kan det passe at...........

Hej jeg har fundet denne side, kan det passe at man får penge og e-mail og alt det crap, eller er det fup og svindel?
siden er på: http://myecom.net/?nemo1987
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:52 #1
Der findes mange af de firmaer som fupper folk - Men også mange som er rigtige nok . . har aldrig brugt nogle af dem . . men der er nogle som tjener kassen på dem.
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
16. december 2000 - 20:54 #2
Tak klas jeg syntes ikke at den ser ud som om at den er falsk!
så du har nok ret!
er der nogen der har flere komentare og gerne svar så Write it dude!
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2000 - 20:56 #3
De virker RET utroværdige, jeg har aldrig prøvet dem men deres troværdighed ligger omkring nulpunktet hos mig.
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:56 #4
Der findes lister over hvilke af disse \"tjen penge mens du surfer\" - Hvor man kan se om de betaler folk eller ej.

Prøver lige at finde en
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
16. december 2000 - 20:58 #5
:) det er dejligt at folk gider at svare en Thanx!
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 21:02 #6
kunne ikke lige finde noget, prøv evt. at se hos nogle af disse sites: http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=182
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2000 - 21:03 #7
Jeg holder mig til spedia.net min RefId er 1779714 hvis nogen skulle have lyst til at prøve. Jeg har ikke fået en check endnu men jeg har næsten til at kunne få udbetalt en og tvivler heller ikke på at de VIL udbetale den vis jeg beder om det.

Jeg synes de virker meget mere seriøse end så mange andre firmaer.
www.tjenpenge.webside.dk
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
16. december 2000 - 21:07 #8
thommyf
ThanX!
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2000 - 21:27 #9
Für was? Und ich heisse Tommyf...
Har du tilmeldt dig?
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
16. december 2000 - 21:30 #10
?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. december 2000 - 21:32 #11
Nej jeg gjorde bare opmærksom på at jeg hed Tommy uden >>>H<<<.
Og så spurgte jeg om du havde tilmeldt dig www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=1779714
Hvad var det så du takkede for?

(Jeg var var lige blevet færdig med et spil CS mod nogle tyskere, derfor sproget *hehe* kunne ikke lade være)
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
17. december 2000 - 15:36 #12
:)
spørgs målet er oppe i et døgn mere og så \"SHUTDOWN\"
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. januar 2001 - 11:31 #13
skal man ikke tjene et bestemt antal kroner for at få en check tilsendt, for jeg tror sgu heller ikke rigtigt på det.
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. januar 2001 - 12:39 #14
\"spørgs målet er oppe i et døgn mere og så \"SHUTDOWN\"\"
Arhhhhhhh, dårlig tidsfornemmelse.

www.cashwars.com det er sjovt, (ref. Tommyf) tilmeld dig mit MDN så hjælper vi med at beskytte din base.