Avatar billede gosche Nybegynder
16. august 2003 - 16:24 Der er 5 kommentarer

Fjernsupport i MSN

Hejsa allesammen..

Jeg har siddet i en tid og snakket men min veninde på MSN, nu er der så sådan at hun har brug for fjernsupport, og hver gang jeg inviterer hende til det kommer den ud med denne besked.
" Invitationen er ikke blevet sendt. Fjernsupport skal have den nyeste version af Windows Messenger installeret for at kunne bruge MSN Messenger 6.0 korrekt. Gå til hjemmesiden Windows Messenger for at installere den nyeste version. "

Vi har begge 2 XP som vores styre system, og vi har begge den nyeste version af MSN 6.0

Jeg håber at jeg har lagt spørgsmålet rigtigt, og at der er en der kan sige mig hvad problemet er..

Gosche
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. august 2003 - 16:26 #1
Det kunne se ud som om du skal opdatere din messenger.

prøv at se på http://windowsupdate.microsoft.com og scan for opdateringer og se om det ikke hjælper når de er installeret
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. august 2003 - 16:27 #2
input style="border: solid 1px white; color: white; background-color: #313842;">"
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. august 2003 - 16:28 #3
Ups, forkert vindue.
Undskylder meget
Avatar billede gosche Nybegynder
16. august 2003 - 16:57 #4
Hejsa Bufferzone..

Det vil jeg lige prøve og så vil jeg vende tilbage.
Avatar billede tumben Novice
16. august 2003 - 19:17 #5
ellers brug realVNC...det er også meget nemt http://www.realvnc.com/