Avatar billede mulle Nybegynder
16. december 2000 - 20:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ponit til proboss

her er de point jeg lovede dig:-)

Avatar billede proboss Nybegynder
16. december 2000 - 20:24 #1
tak
Avatar billede morpheus Nybegynder
16. december 2000 - 20:25 #2
huh ?

reference !!!
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:28 #3
øv - Hvorfor er der ingen der giver mig 1000 points  :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:30 #4
*lytter* .. det lugter af snyd, men mulle er rimelig OK synes jeg jeg har hørt/set..

men reference ?
Avatar billede mulle Nybegynder
16. december 2000 - 20:32 #5
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:34 #6
Quote fra ovenstående:
\"jeg fik en uden for eksperten til at lave det!!\"

hmm ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:37 #7
klas:> jeg ville da gerne give dig 1000 point, men det har jeg ikke \"råd\" til ;-)
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:39 #8
Det er helt ok - Det er jo tanken der tæller  ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:40 #9
klas:> hæ hæ .. i så fald ville jeg med glæde have foræret dig samtligt 20180 point jeg har *LÅÅÅL*
Avatar billede proboss Nybegynder
16. december 2000 - 20:41 #10
få dampen ned drenge det var mig der gav det login der manglede resten hade mulle selv så derfor fik jeg dem da mulle fik det til at virker med det login er det ikke ok måske
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:43 #11
proboss:> jo, jo det er helt okai .. men det BURDE have gået omkring et spm. på eksperten, hvilket det ikke gjorde. På den måde har vi andre jo ikke en chance for også at tjene de point, men anyway jeg er ligeglad ..
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:44 #12
20180 .  . jeg har kun 2014  . .kan du ikke se at det ikke er fair ?

Skynd dig at give mig nogle flere  :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:48 #13
Hæ hæ .. du ville satme glo hvis jeg lige oprettede et spm. med alle min point (det gør jeg, men i dine drømme *lol*)

2014 .. det er jo ingenting .. well .. okay .. det er ca. det jeg mangler for at overhale tigerdyr  .. så jeg synes det var fair hvis DU gav mig alle dine point ;o) bare sådan for sjov *lol*
Avatar billede klas Juniormester
16. december 2000 - 20:50 #14
Jeg kan godt se din pointe .. men jeg er sq for dum . .jeg har brug for mine points til at få hjælp her på eksperten  :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. december 2000 - 20:50 #15
hæ hæ .. jeg har brug for mine for at det skal se godt ud *ha ha* hvorfor tror du jeg er så cheap lige for tiden med point ? hi hi