Avatar billede ytter Nybegynder
16. august 2003 - 13:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tv-Out Subtile

Hejsa, Jeg Kunne godt tæmke mig at vide, hvordan man får undertekster på film, når de vises på Tv-Out
Grunden til dette: Jeg har dvd-drev på min computer, så køber jeg nogle gange DVD'er Som ikke er kode 2, lægger dem over på min computer, og bruger mit tv-out til at se dem på fjernsynet, eftersom jeg ikke har dvd-afspiller, men når jeg bruger et normalt Subtitle program, kommer underteksterne ikke med over på tv'et... Hvordan kan jeg se dem på tv'et? Eftersom det er lidt træls at se dem uden...
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 14:08 #1
Hvilken player bruger du ?
Avatar billede ytter Nybegynder
16. august 2003 - 14:11 #2
Har prøvet BSPlayer, Divx Subtitle displayer, og et par andre..
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 14:17 #3
VobSub kan bruges. Så skal du bare sørge for undertekst filen hedder det samme
som filmen + de skal også ligge i samme mappe. (f.eks.: hjemmevideo.avi + hjemmevideo.sub)

Hent VobSub her:
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html