Avatar billede sowat Nybegynder
16. august 2003 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan før man sluttet sine usb stik i kabinettet til bundkortet

Hej
Jeg har et kabbinet med usb og firewire i fronten, men de er ikke sluttet til. HVordan går man det?
Avatar billede lobster Nybegynder
16. august 2003 - 11:46 #1
Åbner kabinettet og plugger ledningerne på dit motherboard. Hvis altså dit motherboard understøtter disse ting - kig i manuellen til boardet for at finde ud af hvor de skal plugges til.
Avatar billede sowat Nybegynder
16. august 2003 - 11:48 #2
lidt mere specifikt tak, jeg har kigget i min manual. Mit bundkort er et Asus p4s8x.
Avatar billede peet-49 Novice
16. august 2003 - 12:05 #3
Alle nyere bundkort har ekstra stik til USB, men ikke alle har til firewire, du skal som lobster skrev kigge i manualen, den røde ledning til USB skal altid sidde på pin1
Avatar billede nmh Nybegynder
16. august 2003 - 12:15 #4
Tilsyneladende findes firewire på kortet: se her
http://www.ocworkbench.com/2002/asus/p4s8x/p4s8xgallery3.htm
På bagsiden skulle du kunne komme til denne udgang.
Der er også USB 2,0/1.1. Se her
http://www.ocworkbench.com/2002/asus/p4s8x/p4s8xp1.htm

Du må nok se i den medfølgende manual, om der er mulighed for at føre en ledninger fra bundkortet til stikkene foran.
Avatar billede nmh Nybegynder
16. august 2003 - 12:16 #5
Dette er også et svar.