Avatar billede tempi Nybegynder
16. august 2003 - 01:56 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Program til at "opsnuse" online beskeder på MSN Messenger 6.0

Jeg skal bruge et program der kan "opsnuse" den tekst der bliver skrevet i online beskeder på Messenger 6,0 og gemme den i et seperat mappe. Den funktion findes også i messenger, men den bliver slettet omgående af brugeren.

Håber inderligt at nogenkan hjælpe mig.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
16. august 2003 - 02:05 #1
Hvad mener du?
Altså at de ting, der bliver skrevet om på ens egen pc, bliver logget i en tesktfil?
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
16. august 2003 - 02:09 #2
Hvis det er det du mener, så hent msn plus:
http://www.msgplus.net/?view=download
Avatar billede tempi Nybegynder
16. august 2003 - 03:14 #3
Det skal være et program som jeg kan installere UDEN at røre ved messenger og uden at man kan se programmet kører.
Avatar billede hardon Nybegynder
16. august 2003 - 05:58 #4
http://www.snapshotspy.com/
http://www.spy-software-reviews.com/

dette er link til programmer du har brug for men de tager mere end lige messenger de tager også dine brugernavne og password til alt andet
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2003 - 11:02 #5
tempi> det skrevne på messenger bliver automatisk logget i en tekstfil, så 3. parts programmer er unødvendige :)
Avatar billede tempi Nybegynder
26. august 2003 - 01:03 #6
heavybreezer : msgplus er det samme som messenger bare en plus version. Den messenger der er installeret er en version 6,0, men den har også den egenskab til at logge den skrevne tekst. Det jeg skal bruge er et 3. party program som ligger i et "stealth mode" altså usynlig for brugeren af programmet.

Hardon : Du er inde på det helt rigtige (;O) Jeg skal bare bruge en version som ikke er tidsbegrænset eller som kun virker 1 time og derefter popper op og fortæller det !! Så er der jo ikke meget "spy" i det(;O)
Avatar billede hardon Nybegynder
26. august 2003 - 13:52 #7
jeg kunne give dig en masse link til mere eller mindre lyssky sider hvor du kunne "cracke" et evt program som skulle købes men det må vi ikke herinde.

så derfor har jeg nu fundet dette program som efter sigende skulle være freeware

SC-KeyLog is a powerful, invisible keylogger that captures all users activity and saves it to an encrypted logfile. The software logs all typed keystrokes, button mouse-clicks, window titles, the date and time of entered characters/mouse-clicks, system information and logged on usernames in stealth. An optional mailing feature allows you to automatically send the logfile to a specified email address on a user defined interval. Use this tool to: Find out what is happening on your computer while you are away, to maintain a backup of your typed data automatically, to spy on others or use it to monitor your kids. SC-KeyLog is highly customizable, easy to use and creates exceptionally small custom keylogger engines of only 33 KB in size! Create as many keylogger engines as you like and deploy them on remote systems with ease. The software works on Windows 95/98/ME/NT/2000/XP.

http://www.brothersoft.com/Utilities_Security_SCKeyLog_2_13342.html

er linket til siden hvor du henter det !!!! god fornøjelse
Avatar billede tempi Nybegynder
28. august 2003 - 11:01 #8
Hardon : Ja, det er noget skidt at promovere sådan noget her.... Men du da altid velkommen til at sende mig en hilsen på hatc26@yahoo.dk hvis du får lyst. (;O)

Programmet du har fundet til mig var kanon, men desværre er der en virus på den, selv den jeg trak ned fra deres egen side efterfølgende. Desuden er der en fejl i programmet lige før man er færdig med en keylog. Den skriver at den ikke kan finde filen KlanA, men den ligger i biblioteket sjovt nok !! Jeg har prøvet at skrive til deres support afd, men har ikke fået nogen svar fra dem.
Avatar billede hardon Nybegynder
28. august 2003 - 13:19 #9
din mail virker ikke
Avatar billede tempi Nybegynder
28. august 2003 - 17:40 #10
hardon : Det er nok fordi det ikke er .dk, men .com istedet for.... hmmm sorry (;O)
Avatar billede tempi Nybegynder
01. september 2003 - 14:11 #11
Hardon : Sorry for ventetiden med points´ne, men her er de (;O) Tak for hjælpen.

hatc//
Avatar billede hardon Nybegynder
01. september 2003 - 15:47 #12
jamen takker håber du kunne bruge det og vil bruge det i fremtiden *S*

hvilket program fandt du såå frem til ??
Avatar billede tempi Nybegynder
07. september 2003 - 01:00 #13
Hardon : Skal jeg være ærlig så kunne jeg ikke finde rundt, men jeg fandt selv et andet program, som hedder noget med 007 og det virket ok. det tager nogle snapshots hver 15. sekund og det har givet mig en del oplysninger.
Avatar billede hardon Nybegynder
07. september 2003 - 18:26 #14
det jeg ked af du ikke kunne men hvad er det du ikke kanfinde rundt i ??? min side eller dem jeg linker til ???
Avatar billede tempi Nybegynder
08. september 2003 - 01:59 #15
Hardon : Det var den beskrivelse du gav mig på mail. Jeg kunne ikke rigtig finde rundt på siden for den er rimelig omfattende. Ja også er jeg lidt paranoid fordi jeg skal være sikker på at der ikke lige pludselig dukker en registreringsbesked op, når hun sidder og skriver !! Jeg gjorde der ved en af dem jeg testede selv om de var registreret.
Avatar billede hardon Nybegynder
08. september 2003 - 06:36 #16
jamen hvad med det her program såå

http://www.spytech-web.com/spyagent.shtml

se lige hvad de skriver på deres side
Avatar billede hardon Nybegynder
08. september 2003 - 06:37 #17
ups

Spytech SpyAgent is our award winning powerful spy software that allows you to monitor EVERYTHING users do on your PC - in total stealth. SpyAgent provides essential monitoring features, as well as website and application content filtering, lockdown scheduling, and e-mail delivery of logs

Records Keystrokes
Logs Website Visits
Logs Applications Ran
Logs Internet Connections Made
Logs Files and Documents Viewed
View Logs via E-mail

Records AOL/AIM/MSN/Yahoo/ICQ
Logs Passwords Entered
Records Windows viewed
Records WebMail, like Hotmail!
Grabs Screenshots of User Activity

------------------ All in Total Stealth! -------------------------
Avatar billede tempi Nybegynder
09. september 2003 - 00:58 #18
hardon : Jeg tager den lige på E-mail (;O)