Avatar billede brianandersen Nybegynder
15. august 2003 - 23:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Portfolio side, ansigtet udadtil?

Efter at have lavet en del webdesign for mig og diverse kunder jeg har kunnet nappe, har jeg srlv smækket en forløbig portfolio side op.

http://haunted.dk/brian/

Spørgsmålet er jo så:

Menuen: Nem nok at se/bruge?
Hvordan er siden ret design mæssigt?

Og til de interesserede, den validater selvfølgelig som xhtml og css ;o
Avatar billede sunepopp Nybegynder
15. august 2003 - 23:46 #1
Jeg synes den er meget smuk, og stilren. Og samtidig med at den er så stilren, synes jeg pastelfarverne i firkanterne og og topbilledet sætter lidt liv i den, så den ikke bliver alt for kedelig (det synes en meget enkel stilren side, nemt kan komme til at blive). Dog kunn ejeg godt tænke mig der var lidt mere grafik af en eller anden art, og selvfølgelig holdt i dæmpede pastel nuancer, eller slørede som top-billedet.

Og menuen synes jeg også fungerer fint. Jeg havde først lige overset at du også spurgte til den, og efter et kig på siden, gik jeg lige tilbage til dit spørgsmål, og så du spurgte til den, så min vurderingen af menuen er helt "ufarvet"/opritig.

Alt i alt en rigtig flot side, men noget mere grafik ville nok gøre den lidt mere spændende. :)
Avatar billede lange Nybegynder
15. august 2003 - 23:46 #2
Avatar billede brianandersen Nybegynder
16. august 2003 - 00:11 #3
Av, tak fordi du fangede den :O
Avatar billede lange Nybegynder
16. august 2003 - 00:19 #4
Mit umiddelbare indtryk af siden er, at den er flot og overskuelig. Intet fluff og en afdæmpet stil over det hele gør den nem at bruge.

Jeg så gerne at selve teksten i menuen blev en anelse større. Den kan være en anelse svær at læse lige pt, og linksene kan især være svære at ramme når man skal klikke på dem. Lidt større tekst og måske lidt padding omkring links ville gøre godt.
Avatar billede thebluething Nybegynder
16. august 2003 - 11:10 #5
kan rigtig godt lide de sider du har lavet da fraverne passer rigtig godt sammen og er lette og elegante fraver, og ikke såden nogne angribne farver. Rigtig flot design!
Avatar billede thebluething Nybegynder
16. august 2003 - 11:11 #6
Og liget en ting  menuen er rigtig fed og man kan godt se den da der er en meget let side1
Avatar billede brianandersen Nybegynder
17. august 2003 - 22:24 #7
Har lavet links større ;o