Avatar billede dexza Nybegynder
15. august 2003 - 20:46 Der er 4 kommentarer

USB webcam og mus virker ikke samtidig

hej.
jeg har købt et USB webcam, men når jeg sætter det til, hopper min mus af. de er begge USB og jeg har 2 porte.

hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede tumben Novice
16. august 2003 - 02:04 #1
det lyder underligt...men det virker som om webcamet tager alt båndbredden/strømmen....hvad sker der hvis du sætter en usb HUB til den ene usbport....og så sætter mus og webcam i hubben...(det skal være en powerd hub...dvs en med egen strømforsyning)
kender du ikke en der har en hub...så du kan prøve....for hvis det virker..så er det fordi dine porte ikke kan får strøm nok fra pcén.......sådan er mit umiddelbare bud
Avatar billede dexza Nybegynder
18. august 2003 - 15:24 #2
det kan da godt være..... men kan jeg så ikke bare bruge en omformer fra USB til PS2 til min mus. Det ved jeg da at nogen får med til deres mus......
Avatar billede tumben Novice
18. august 2003 - 15:53 #3
jo..det er også bedre..for så bliver musen genkendt før i opstarten
Avatar billede tumben Novice
02. november 2003 - 20:54 #4
.-(