Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. august 2003 - 20:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

access help

jeg har ikke access2000 eller word og det andet er der en anden progam der kan reg og opratte ?
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. august 2003 - 22:33 #1
hvad er det du vil?
Reg hvad?
Avatar billede kovalt Nybegynder
15. august 2003 - 23:04 #2
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide :-)
Avatar billede yesyesok Nybegynder
16. august 2003 - 01:03 #3
reg= regedit lave om på nogle af min gammel data til asp
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
16. august 2003 - 10:14 #4
regedit er til at redigere din registreringsdatabase, det skal du bare skrive i "kør" så starter den op.

Det kan ikke laves om til .asp
Avatar billede yesyesok Nybegynder
16. august 2003 - 10:19 #5
DET ER TIL ASP Mdb filen det er en jeg skal kunne rediger eller lave en ny jeg har haft en probam men kan sku ikke huske det den hed.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
16. august 2003 - 10:25 #6
create table [dit navn]

Hvordan du ligefrem opretter en database, det tror jeg ikke du kan via asp
Men du kan sikkert være så heldig, hvis du taler orderligt, at der er en der gider sende dig en tom access database du kan orpette tabeller i
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
16. august 2003 - 10:25 #7
skriv din mail adresse så skal jeg sende en tom access 2000.mdb database til dig
Avatar billede yesyesok Nybegynder
16. august 2003 - 10:27 #8
håber ikke jeg får den orm der kører lige nu Killer@clan-tmd.dk
Avatar billede yesyesok Nybegynder
16. august 2003 - 10:30 #9
jeg ar ikke den progam til at lave om i dem da min maocoft ikke viker som det skal og har ikke en cd til at install da den er gået i stykker
Avatar billede yesyesok Nybegynder
16. august 2003 - 11:00 #10
er der et progam der kan lave ny og rediger i de gammel og ikke offes2000