Avatar billede jesl Nybegynder
16. december 2000 - 17:24 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Konflikter i winME

Jeg har haft nogle konflikter i windows under kørsel med bla Fifa 2001 og Legoracers
spil.Pc skriver feks vcache (01) + 0000 15A4 fejl: 0E: 0028 : C004E9DC.Mit spørgsmål er ikke overraskende Why ? er Legoracers for gammelt et spil for et styresystem som winME eller er der noget andet galt ?p.f.t.
Jesl.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
16. december 2000 - 17:35 #1
Jeg kan godt køre Fifa 2001 på WinME
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. december 2000 - 19:10 #2
Jeg kører LegoRacers for vildt på winME... Ingen problemer her.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. december 2000 - 19:10 #3
Jeg har til gengæld andre problemer med winME ;-(
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
16. december 2000 - 20:20 #4
Ja vi har vist problemer med WinME.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
16. december 2000 - 20:28 #5
der skulle stå:

Ja vi har vist alle problemer med WinME.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2000 - 12:52 #6
Der er altid problemer med Microsoft....

Det kan være at du ikke har nog virtuelt memory, det du burde gøre var at oprette en permanent swapfil på det dobbelte af din rammængde.

Højreklik på denne computer, vælg egenskaber, edelse eller performance og virtuelt memory, her kan du indstille....
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 13:40 #7
Det er højst sansynligt dine drivere til Win ME den er gal med .... Driverne til dit GrafikKort - hent de nyeste ! Spille er ikke for gamle !
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. december 2000 - 15:37 #8
Spillene er ikke for gamle mener jeg !!!!! Har du afprøvet mit forslag ??
Avatar billede jesl Nybegynder
20. december 2000 - 16:42 #9
Hej Kjalle....

Jeg har de nyeste grafikdrivere , det hjælper ikke alverden...desværre
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. december 2000 - 17:45 #10
Hvad er det for et grafikkort du har ?
Avatar billede kjalle Nybegynder
26. december 2000 - 20:42 #11
Grafikkort ??? Hvilket ??
Avatar billede jesl Nybegynder
26. december 2000 - 22:14 #12
Jeg har et Nvidia TNT Ultra - 32MB Grafikkort.
Avatar billede jesl Nybegynder
26. december 2000 - 22:15 #13
Bortset fra dette , hvilke problemer har i med Win-Me ?
Avatar billede kjalle Nybegynder
27. december 2000 - 02:17 #14
Så er det meget vigtigt du bruger detonator 2 og ikke 3 .... installer evt. en nyeste directX så skulle dit problem være løst *s*

Mit problem var den ikke kunne køre scandisk .... andre har problemer så som at den starter stifinde op hver gang .... der er uttalige problemer .... check selv spørgsmålene her på eksperten :o)
Avatar billede jesl Nybegynder
27. december 2000 - 11:23 #15
Hej igen...

Jeg har den Direct X , der hedder 8.0.

Fifa kan godt starte op , men kan finde på at låse osv osv...ret kedeligt , eller hvis man bruger Escape udløser det den berømte blå skærm.

jesl
Avatar billede kjalle Nybegynder
27. december 2000 - 12:57 #16
hvad med detonator 2 ? bruger du den ? eller bruger du detonator 3 ? hvis du slet ingen bruger så installer detonator 2 - jeg vil gerne sende den til din e-mail !
Avatar billede jesl Nybegynder
27. december 2000 - 14:47 #17
Hej...

Du må gerne sende den til mig...........

jesl@mail.tele.dk

p.f.t jesl.
Avatar billede jesl Nybegynder
27. december 2000 - 15:44 #18
Hej...

Jeg mener min er Detonator 3...
Avatar billede kjalle Nybegynder
27. december 2000 - 20:58 #19
så er det sikkert det :o) sender den !
Avatar billede jesl Nybegynder
29. december 2000 - 11:46 #20
Hej Kjalle..................

Hvad med den detonator 2 , du ville sende ?

venter med spænding.

Jesl.
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 13:50 #21
ARGH havde glemt den, sender den om 10 min :o)

Sorry *s*
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 13:54 #22
så er den i gang med at sende - håber du har mere end 56 K forb. ellers kommer det til at tage tid hehe
Avatar billede jesl Nybegynder
29. december 2000 - 16:10 #23
Hej Kjalle.........

Tak for zippen , jo det tog lidt tid , det er et 56K jeg endnu har.

Jeg installerer den imorgen , jeg har ikke tid nu...

Du høre nærmere , bortset for det - hvad er det der gør så stor en forskel ?

Jesl.
Avatar billede jesl Nybegynder
30. december 2000 - 12:36 #24
Hej..

Detonatoren er installeret , men problemet er der stadig.Skærmen låser og den skriver feks \"fifa 2001 har medført fejl i DDRAW , fifa 2001 lukkes.

Det er røv og nøgler synes jeg , jeg har tænkt på af prøve fifa 2000 igen , men det er jo ligesom ikke det der er pointen i det lange løb........vel.

En frustreret nørd.
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. december 2000 - 18:42 #25
DDRAW er i hvert fald fra din DirectX
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. december 2000 - 18:44 #26
har du kørt det program i fifa hvor du sætter/vælger sccelerater kort op ?
Avatar billede jesl Nybegynder
30. december 2000 - 19:07 #27
Hej...

Nej, hvor finder jeg det ?

og hvordan skal det se ud for at køre optimalt.

Venligst Jesl.
Avatar billede kjalle Nybegynder
31. december 2000 - 00:05 #28
ARGH spillet ligger på mit arb. men inde i spiller ligger der i en mappe et program hvor du sætter dit grafikkort op :o) - mon ikke det skulle løse dit problem ?
Avatar billede jesl Nybegynder
31. december 2000 - 11:38 #29
Hej...

Det lyder rigtig godt , jeg går ud fra af det er et program du kan pille ud og sende ? hvis ja , har du så en opskrift på den bedste konfiguration for mit grafikkort du kan ligge ved ?

Godt nytår til dig og dine ,

                          Jesl...
Avatar billede kjalle Nybegynder
03. januar 2001 - 15:02 #30
jesl >< hvis du lige sender en mail så skal jeg gerne sende programmet og opsætning til dig !

kjalle@get2net.dk

Håber du havde en god jul oxo ! *s*
Avatar billede jesl Nybegynder
06. januar 2001 - 12:36 #31
Hej...

Du har lige modtaget 30 point , Spørgsmål besvaret til fulde.Manden med svaret var Kjalle.

Tak...
      Jesl.