Avatar billede wwjd Nybegynder
15. august 2003 - 14:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

betalt point?

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan have samme ant. point tilbage som da jeg oprettede mig som bruger, når jeg så vidt jeg ved afleverede 100 på et laaaang spørgsmål??
Jeg kan se at spørgsmålet er både besvaret og lukket?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 14:45 #1
det har du jo heller ikke:

Oprettelsesdato mandag 4. august 2003 22:53
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (11 dage * 5 point) 55,00
Point tjent 0,00
Point brugt 130,00
Point ude 50,00
Banner point 0,00
I alt 175,00
Avatar billede wwjd Nybegynder
15. august 2003 - 14:50 #2
øh, ja det fandt jeg også lige ud af. Kan du fortælle mig om exp. og e-bruger hænger sammen så jeg kan bruge samme login på e.bruger?
Og om hvordan jeg kan se indlæg på mine spørgsmål uden at skulle ud af siden???
Avatar billede exp Juniormester
15. august 2003 - 15:00 #3
Du kan godt bruge samme login, det er faktisk meningen at du skal oprette dig på ebruger med dit eksperten-loginnavn. Password bestemmer du dog selv :-)

Ebruger er et privatprojekt kastet i vandet af brugeren aspbuilder, og har ikke (rent forretningsmæssigt) noget med eksperten at gøre.

Og du kan ikke se indlæg fra eksperten på ebruger...
Avatar billede wwjd Nybegynder
15. august 2003 - 17:28 #4
Mht. indlæg så mener jeg her på siden. Jeg kan ikke se svar her før jeg går ud af siden og tilbage igen, selvom jeg kan se at der er svaret mens jeg har siddet her. iflg. klokken. Det er møgirriterende at skulle surfe rundt, når nu folk er så hurtige til at svare. Det ender med et promedlemsskab-hjælper det på det problem?
Avatar billede exp Juniormester
15. august 2003 - 23:18 #5
Jep - du kan i pro få en lille boks ude i siden med "sidste indlæg i dine spørgsmål"