Avatar billede kragsborg Nybegynder
15. august 2003 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Links til Access

Hej jeg er nybegynder i access 2000 er der nogen der kan hjæpe med nogle gode links til at komme igang på, helst danske
15. august 2003 - 10:47 #1
Jeg har ikke nogen begynder-links, men kan anbefale de billighæfter, som kan købes i kiosker, tankstationer, boghandlere m.m.
De kosker typisk 30-50 kroner og er fremragende som start.
Bla. IDG laver nogle gode nogle.
http://www.libris.dk/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-225-1
Avatar billede kragsborg Nybegynder
15. august 2003 - 11:30 #2
ja det er nok det nemmeste, hvis der er nogle der kender nogle gratis downloade vil jeg gerne give point for disse
Avatar billede mugs Novice
15. august 2003 - 11:47 #3
Jeg har nogle filer beregnet til undervisningsbrug. Du får 13 Wordfiler med skærmdumps, der forklarer den grundlæggende konstruktion af en Access-database samt den færdige db.

Det er efter modellen "een finger i bogen" og "een finger på klaveret". ikke noget sofistikeret med helt fra begyndelsen.