Avatar billede sorenmik Nybegynder
16. december 2000 - 13:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bios password Dell Latitude XPi

Bios Password på dell Bærebar er nogle som ved hvordan åber de igen, atl er næsten prøvet
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. december 2000 - 14:22 #1
kan du komme ind i bios, men bliver mødt af password eller kan du SLET ikke komme ind i bios?

hvis det er fordi du ikke kan komme forbi password beskyttelsen skal du have fat i skruetrækkeren og skille den ad så du kan komme til at fjerne batteriet til cmos chippen. sæt den i igen efter en 10 minutters tid, så burde den boote op med default bios-settings uden password.

kan du ikke komme ind i bios overhovedet, mener jeg det skulle være F12 du skal trykke på.
Avatar billede sorenmik Nybegynder
16. december 2000 - 14:46 #2
Nej jeg kan ikke komme ind i bios da en er kommet til lige et pasword ind ved et uheld og han kunne ikke huske hvad han skrev i bios.
At fjerne batteriet cmos chiooen du ikke den også noget NV-ram, og det med F12 viker ikke på denne model.
Avatar billede elink Nybegynder
14. januar 2001 - 15:31 #3
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. januar 2001 - 23:31 #4
siden kan ikke vises?
Avatar billede sorenmik Nybegynder
18. januar 2001 - 18:05 #5
Kan ikke komme ind på siden
Avatar billede sorenmik Nybegynder
03. juli 2003 - 08:23 #6
lukket
Avatar billede smikkel Nybegynder
03. juli 2003 - 16:29 #7
man kan ikke på den måde