Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
14. august 2003 - 22:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Indexside som del af en hjemmeside!

Hej eksperter

Jeg skal have lavet en indexpage til en række subpages. De forskellige subpages indeholder hver en menu; henholdsvis en forret, hovedret og dessert. Indexpagen SKAL have bgColor = #b4b7a6, og der må ikke være for meget lir! ;)
Et enkelt design er at foretrække som udgangspunkt. Siden skal desuden kunne udvides med flere links til nye subpages. Jeg håber I kan hjælpe mig, så siden ikke bare kommer til at indeholde nogle understreget og centreret links.

På forhånd tak!

PS. Siden skal bruges i forbindelse med en hjemmeside for en loge!
Avatar billede hjemmetrans Nybegynder
18. august 2003 - 23:31 #1
Filerderskalbrændes\P5060704.jpg
Avatar billede hjemmetrans Nybegynder
18. august 2003 - 23:32 #2
D:\Filerderskalbrændes\P5060704.jpg
Avatar billede hjemmetrans Nybegynder
18. august 2003 - 23:32 #3
D:\Filerderskalbrændes\P5060704.jpg
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
19. august 2003 - 15:50 #4
hmm ... er sikker på, at det er noget som kan bruges, men hvordan skal jeg kunne se dine filer på D-drevet? :)
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
23. august 2003 - 15:06 #5
Skal du selv kunne tilføje flere links???
Er der penge i det her.....???
Det koster 60-100kr....

//Game-Galaxy
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
26. august 2003 - 22:57 #6
hmm .. det havde jeg nu ikke regnet med... :)
Og ja, jeg skal selv kunne tilføje flere links...
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
27. august 2003 - 19:12 #7
Vi er jo til at snakke med, men hvis du ikke er interesseret så er det i orden.

//Game-Galaxy
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
28. august 2003 - 02:20 #8
Jamen, jeg (vi) er meget interesseret! :)
Logen, som jeg nævnte, ønsker uden tvivl at få en så professionel og indbydende index-side som muligt. Derfor kan vi da sikkert finde ud af noget. Er selv en rimelig habil HTML koder, men mangler det grafiske indblik omend talent! :)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
29. august 2003 - 19:06 #9
er du der??
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
29. august 2003 - 21:10 #10
ok... vi skal nok se på det tror jeg... ved det ikke helt... er ikke selv en ørn til grafik(Er bedre til at "lege" programmør...) og min grafiske makker er syg, men tror godt at vi snart kan lave et-eller-andet... Hvor mange links drejer det sig om??? kan jeg få nogle af dem her til eksempel...

//Game-Galaxy
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
07. september 2003 - 13:23 #11
Så har jeg endelig et eksempel klar til dig på http://mikkel.spasserne.dk/index2.htm håber du kan lide det...

//Game-Galaxy
Avatar billede game-galaxy Nybegynder
07. september 2003 - 13:24 #12
det er meningen at man skal kunne trykke på stjernerne også gå til de forskellige sider... jeg har brugt lidt DHTML, men tror godt du kan ændre det,,,,

//Game-Galaxy
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
16. september 2003 - 21:14 #13
hey mester
sorry at jeg først svarer nu, men troede faktisk, at du helt havde glemt opgaven. Det ser okay ud, men jeg har desværre fundet en anden løsning. Ellers tak for hjælpen!