Avatar billede listkusk Nybegynder
14. august 2003 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

palm 105 software

Hej Jeg har en palm 105 som jeg gerne vil send mail og sms fra er der nogle der kan hjælp mig med dette.
Avatar billede dj-pede Nybegynder
14. august 2003 - 22:30 #1
Hej.. Jeg kan desværre ikke give dig et præcist svar, da jeg ikke selv har en 105'er, men jeg har på et tidspunkt fundet en manual over google.. Søgte på noget i stil med: "palm 105 manual".. Hvad jeg lige læste mig til på det tidspunkt var noget med en CD, de følger med, og noget med noget MS-outlook og express, og forskellen mellem de to..

Så jeg tror det kræver nogen installation af en slags.. Prøv evt at kigge på: http://www.palm.com/us/products/palmm105/.. Der står vidst en lille smugle...

Håber det er svar nok.. Ellers held og lykke..
Avatar billede redhat9user Nybegynder
15. august 2003 - 16:46 #2
Jeg bruger Eudora til mail og web på min Palm. Det virker overraskende godt og er meget hensigtsmæssigt til mobilt brug. Eksempelvis kan du selv bestemme hvormange kilobytes af en mail, den automatisk skal downloade. Overstiges dette slutter mailen med et link man kan klikke på hvis man vil hente resten ved næste mail check.

Jeg har ikke noget bud på et SMS program.
Avatar billede redhat9user Nybegynder
15. august 2003 - 16:47 #3
Avatar billede redhat9user Nybegynder
17. august 2003 - 22:07 #4
Takker for point.