Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:15 Der er 28 kommentarer

Hvad syntes om min side?

Ja, nyt design for mig. Elsker at lave dem, men bliver bare hurtig træt af dem.

www.eskobar.1go.dk

mvh kim
Avatar billede maxwell Nybegynder
14. august 2003 - 14:17 #1
man KAN ikke lave noget pænt i frontpage...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:17 #2
hvorfor ikke det???
Avatar billede maxwell Nybegynder
14. august 2003 - 14:18 #3
sådan er det bare...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:18 #4
gu er det da ej...
Avatar billede maxwell Nybegynder
14. august 2003 - 14:19 #5
come one... boxen i højre side SKAL da være lige så stor som de andre..
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:20 #6
ja, men da jeg ikke bruger iframe, så skal den jo ikke være det... tekst feltet bliver bare længere og længere jo mere jeg skriver...
Avatar billede maxwell Nybegynder
14. august 2003 - 14:21 #7
ja ja - og det skal den også ... men det ser da ikke ret godt ud af boxen i højre og venstra side ikke er lige store...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:22 #8
oki... men det er den ikke... sorry.. men sådan er den bare..
Avatar billede maxwell Nybegynder
14. august 2003 - 14:23 #9
god programmering

<tr>
            <td width="100%"></td>
          </tr>
          <tr>
            <td width="100%"></td>
          </tr>
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:23 #10
hvad betyder det?
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2003 - 14:24 #11
Et logo ville jo gøre meget. Siden ser meget tom ud, og umiddelbart vil jeg mene at det er syndt at alle farver er så lyse. Men med lidt grafik ville det måske ikke gøre så meget.

Det er svært at give en videre vurdering, da der ikke er mere end forsiden.
Det virker heller ikke så godt, at din gæstebog kommer fra et andet site, men mest af alt at det ikke er samme design som din egen side, det ødelægger harmonien.

Men ellers ser det meget godt ud, klart og enkelt.
Avatar billede snoozer Nybegynder
14. august 2003 - 14:24 #12
det er okay design... mangler et banner... :]
Avatar billede redlun Nybegynder
14. august 2003 - 14:24 #13
Den ser nem og overskulig ud, måske skulle du finde dig et logo til at have øverst på siden..
Hvis det var mig ville jeg lave den sådan at alle link´s fra menuen åbnede i den miderste frame. Og ikke som gæste bogen på en anden side med et helt andet layout.
Avatar billede redlun Nybegynder
14. august 2003 - 14:25 #14
Kommer lige igen som svar.
Den ser nem og overskulig ud, måske skulle du finde dig et logo til at have øverst på siden..
Hvis det var mig ville jeg lave den sådan at alle link´s fra menuen åbnede i den miderste frame. Og ikke som gæste bogen på en anden side med et helt andet layout.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:25 #15
ja, men jeg kan ike finde ud af og lave grafik... sorry...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:28 #16
laver jo nok et andet og med indhold snart.. hvis jeg få lavet det billed jeg gerne vil have...
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2003 - 14:28 #17
Det er okay design :)

(man skulle i kilde for at se at den var lavet i frontpage)

Frontpage er godt nok til at lave en simpel hjemmeside i.
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:28 #18
ja, og simpelheds design er lige mig :P
Avatar billede cdc Novice
14. august 2003 - 14:43 #19
maxwell--> Det med FP er da noget bras at fyre af
Avatar billede cdc Novice
14. august 2003 - 14:47 #20
Smid din gæstebog ind i en iframe, du kan vel også lave om på farverne i den, så den passer ind eller hur ?
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
14. august 2003 - 14:48 #21
jo det kan jeg... men har haft en fra newbie,.dk men det gik ned... så jeg leder efter en anden
Avatar billede ebach Nybegynder
15. august 2003 - 21:11 #22
jahhhh.... Det bliver altså ikke helt vellykket i FrontPage... Det er fro det andet sjovest at lave det selv.... Du skal lige have dine links til at virke og rette diverse tabeller for deres længe så de passer sammen
Avatar billede brianandersen Nybegynder
15. august 2003 - 23:08 #23
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 3.0">

Seriøst. Det gør man bare ikke.

Anyway der er som sådan ikke noget galt med siden, rolige farver og rimelig overskuelig. Den lider bare af ikke at have noget som helst unikt på hele siden. Man har set det hele før og er egentlig ikke vildt imponeret.

At den så er bakset sammen i det værste lorte program der nogensinde har set dagens lys, ja det hjælper sq ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2003 - 00:04 #24
"Seriøst. Det gør man bare ikke."

Seriøst. Det gør man. Og det er sgu godt nok til de fleste.
Ville ønske at dem som laver deres side fra bunden af med sine egne koder, ville PRØVE at tænke sig om en gang i mellem. Hvis du dette blev fjernet: <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 3.0"> - ja så var der sandsynligvis ikke en sjæl der kunne se hvad program det var lavet i.
Desuden spørges der på feedback på design - IKKE hvad der står i kilden...
Avatar billede brianandersen Nybegynder
16. august 2003 - 16:32 #25
Okay, fair nok -  går måske lidt for vidt med den slags.

Gav iøvrigt også kritik på siden.
Avatar billede cdc Novice
16. august 2003 - 16:52 #26
det er da utrolig som folk har imod FP, hvis man kender sin kode og kan rette den til er der intet problem at lave designs i denne.
Bare fordi man har DW eller andet som er dyrere, så er det ikke det der er afgørende for designet, det er det 40 cm foran skærmen.
Vedr. kode ja så kommer det lidt slam hvis man bruger de skabeloner der ligger der, men uden disse og lidt flair for kode er der intet problem.

Jeg har da lavet utallige sider i FP fordsi kunden ville have det lavet i dette for at redigere i den, og har da lavet designs som både jeg kunden og andre synes har været flot.

/cdc
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 16:56 #27
"man KAN ikke lave noget pænt i frontpage..."

Det var da en af de dummeste bemærkninger jeg længe har hørt her på E
Avatar billede webexp Nybegynder
16. august 2003 - 18:49 #28
ja jeg har også lavet en del sider i FP blandt andet denne www.webexp.lir.dk og den er jeg da bestemt tilfreds med men det er jo også min he he