Avatar billede munk Nybegynder
14. august 2003 - 13:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af XP PRO

Vil gerne have opdatering til xp pro liggende på en plade
så jeg ikke hvergang der skal formatteres skal ud og update fra windows update.Men hvordan ligger jeg det på en plade?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. august 2003 - 13:56 #1
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 14:04 #2
Siden er desværre nede lige nu, men prøv og kig på http://www.msfn.org/unattended/ når den kommer op igen. Der er en komplet guide til hvordan du laver en installation af din WinXP helt automatisk og hvordan du "slipstreamer" f.eks. SP1 og diverse updates ind i din installation så du ikke skal bøvle med det bagefter !

Snowball
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. august 2003 - 14:06 #3
snowball => øhh siden er ikke nede? jeg er lige begyndt at hente sp1a til XP Dk?
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 14:07 #4
rkhdk: Jeg snakker om den side jeg linker til !

Snowball
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. august 2003 - 15:18 #5
jeg kan komme ind i Introduction, resten kan jeg heller ikke linke til - får en IE 404 fejl.
Jeg ku' ellers godt tænke mig at se resten.
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 16:04 #6
Det virker hos mig nu - http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm

Snowball
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. august 2003 - 16:21 #7
det var min popupstopper der gjorde at jeg ikke fik siden ind, tnx.
Avatar billede zenze Nybegynder
14. august 2003 - 20:47 #8
Er det sådan noget som dette du er på udkig efter:
http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html
- Det er ikke særlig vanskeligt, når du blot følger anvisningerne nøje!
Avatar billede zenze Nybegynder
14. august 2003 - 20:52 #9
Du finder SP1a til WinXP her, hvis du ikke skulle have den liggende på din harddisk allerede:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 22:41 #10
zenze: Øh, hvorfor skriver du noget som allerede er blevet skrevet - du skriver det endda som et svar !

Snowball
Avatar billede zenze Nybegynder
14. august 2003 - 22:54 #11
Øh, snowball, jeg fik nok ikke lige nærlæst de første indlæg. Pardon!
Avatar billede munk Nybegynder
15. august 2003 - 06:48 #12
rkhdk= skriv et svar,, så jeg kan få delt points ud...
Avatar billede zenze Nybegynder
15. august 2003 - 09:46 #13
Hvis du skal bruge xpsp1DeployTools_da.cab så kan du finde den her:
https://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/deploytools.asp
Avatar billede munk Nybegynder
19. juni 2005 - 00:18 #14
rhdk du har ikke sendt et svar?
nå men nu deler jeg altså point ud. LOL