Avatar billede mandarinaduck Nybegynder
14. august 2003 - 11:36 Der er 1 kommentar

Problemer med infrarød kommunikation

Hej!
Jeg har en Siemens Mobile 360 (fra 1999) med Win98SE. Jeg kan ikke få computerens infrarøde port til at finde min Nokia 6100 (telefonen virker sammen med andre computeres Ir). I kontrolpaneler/infrarød står der at enheden virker korrekt. Er der noget man kan gøre?
Jeg har købt en USB Ir og forsøgt at installere denne, installationen forløber problemfrit, men jeg kan ikke få computeren til at bruge den nye USB Ir, istedet for den oprindelige (som jo ikke virker...). Hvordan kan jeg få den nyinstallerede USB Ir til at virke?
Avatar billede maslow Nybegynder
14. august 2003 - 13:49 #1
Det burde være muligt at gå ind i 'kontrolpanel', derinde trykke 'system' og derefter klikke på 'hardware'. Når du er der plejer det at være muligt at deaktivere enkelte komponenter...