Avatar billede echelon2001 Juniormester
14. august 2003 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dansk bredbånd kan ikke komme på.

Hejsa

Jeg har lige fået dansk brebånd som udbyder i det boligkomplex jeg bor i , men jeg kan ikke komme på internettet med min nye bærbar med xp home, jeg har snakke med dansk brebånds support, som siger at det er et generalt problem med xp, de siger at det er det ekstra netværkskort som hedder 1394, som laver kludder i det hele, er det rigtigt? hvordan kan jeg fjerne det så det ikke bliver installeret igen når jeg restarter min pc.. ??

håber at der er nogle der kan hjælpe mig, det har slet ikke virket endnu :-(
Avatar billede nordjysk Nybegynder
14. august 2003 - 11:01 #1
højreklik på denne computer/egenskaber/hardware/enhedshåndtering/netværkskort/højreklik på 1394-netværkskort/og fjern. genstart også skulle den være der
Avatar billede glacier Nybegynder
14. august 2003 - 11:02 #2
Højre klik på netværkssteder > egenskaber
Højre klik på 1394 forbindelse > Deaktiver

Om det hjælper at deaktivere den ved jeg ikke, men på denne måde deaktivere du den ihvertfald.

Der er  Xp, der gør det muligt for dig at fobinde 2 computere via firewire (IEEE 1394).

Hvis det så stadigvæk ikke virker, så er det din opsætning det er galt med !
Avatar billede niels36 Nybegynder
23. september 2003 - 00:47 #3
Jeg kan fortælle jeg har samme problem gennem Dansk Kabelnet.
Var ved ComputerCity i Århus, hvor jeg har købt den, der kunne den komme på uden problemer..De bruger så Tiscali.
Så jeg mener fejlen ligger ved Dansk Kabelnet.....De er endda så frække og sige, de ikke vil give support på Bærbare PC`ere.