Avatar billede chadk Nybegynder
14. august 2003 - 09:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nero BIlled Brænding

i version 5.5 burning rom er der sådan en funktion som kopire nogle billeder ned på en cd og laver et fint system til og vise dem, Men når de er brændt ned så er der bare nogle filer eks .dat som jeg ikke kan åbne, der er INGEN billeder!
hvad er der galt?
Avatar billede dytti Novice
14. august 2003 - 10:17 #1
Undskyld jeg smiler lidt, men jeg har selv lavet den bommert.
Det der i Nero hedder noget med kopier billede, har ikke noget med grafik at gøre.
At kopiere et billede i nero, vil sige at tage et nøjagtigt billede af en fil (en 100% kopi).
Dette billede bliver så gemt som f.eks en dat eller iso fil.
Dette billede kan indeholde alt - musik, data, film osv
Avatar billede chadk Nybegynder
14. august 2003 - 11:57 #2
OK!
Men hvordan kan jeg så se filernde????
Avatar billede dytti Novice
14. august 2003 - 12:36 #3
det kan du ved at kopiere dat filen over på hd'en, og så går du ind i nero og brænder dat filen på en ny cd ved hjælp af "brænd billede"
Avatar billede zorce Nybegynder
18. august 2003 - 18:50 #4
ja undskyld jeg lige springer ind her.. men er det fordi du vil have billederne på en disk som du kan smide i en DVD-afspiller fx?
Avatar billede dytti Novice
09. oktober 2003 - 02:26 #5
kan vi få noget respons, eller få lukket spørgsmålet?
Avatar billede dytti Novice
23. oktober 2003 - 11:26 #6
Er det mon ikke snart tid til at lukke spørgsmålet?

Folk vil gerne have feedback, når de har hjulpet.
Avatar billede chadk Nybegynder
07. december 2003 - 00:30 #7
well, no matter