Avatar billede biermeister Nybegynder
14. august 2003 - 09:31 Der er 3 kommentarer

RIS og partiocionering

Når en RIS Unattended er sat op og den kører, partiotionerer den harddisken op i 1 stort C: drev. Findes der et sted man evt. kan ændre dette så man f.eks. laver et C: på 5GB og et D: på resten af harddisken. Konfigurationsfilen er en .sif fil.
Avatar billede somaliomar Praktikant
14. august 2003 - 10:07 #1
http://www.eu.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/TechNet/prodtechnol/windows2000serv/deploy/depopt/remote.asp under afsnittet Workstation Hardware Requirements står der:
"... RIS can configure only a single drive, single partition in the client system."

Men du kan stoppe installationen ved at sætte:

[RemoteInstall]
Repartition = No
UseWholeDisk = No
Avatar billede biermeister Nybegynder
14. august 2003 - 10:12 #2
der må da være en måde...
Avatar billede clausjj Nybegynder
25. september 2003 - 14:39 #3
Partition Magic :)