Avatar billede andreas Nybegynder
15. december 2000 - 22:21 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

bannere + knap

Hej.

Er der nogle der kan lave disse ting bedre for mig. Det vigtigste er knapperne

Knap
http://www.freehelp.dk/images/100x30_1.gif
http://www.freehelp.dk/images/100x30_2.gif

Banner
http://www.freehelp.dk/images/250x60.gif
http://www.freehelp.dk/images/468x60.gif

skriv hvor mange point du vil have for at lave én knap eller ét banner. Så vudere jeg om jeg vil give det. ellers hedder det.

150 pr. knap
200 pr. banner
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 12:16 #1
Jeg vil godt gøre det for dig. Jeg vil lave det i flash hvis det er ok. Pointene er helt ok, mail lige hurtigt til mig, hvis jeg skal gøre det for dig

- Krusnof
Avatar billede andreas Nybegynder
16. december 2000 - 12:59 #2
hej, det ser godt ud, men kan du konvetere det til en gif fil, da det er det jeg skal bruge. Ellers er det rigtig godt.... Du må gerne ændre lidt på teksten hvis det er det.....
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 13:00 #3
Mener du farve mæssigt?
Jeg har ændret baggrundsfarvet til den blå du bruger på freehelp.dk
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
16. december 2000 - 13:12 #4
hvornår bliver siden opdateret med de nye ting så at vi kan se de ting som krusnof har lavet
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 13:13 #5
Jeg har lavet en gif, men den fylder altså 27kb, er det for meget eller er det ok!

Krusnof
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 13:29 #6
Ikke for at være uhøflig, men vil du ikke lige svare på mine ting, så jeg kan arbejde lidt videre og måske aflevere dem senere i dag

Krusnof
Avatar billede andreas Nybegynder
16. december 2000 - 14:05 #7
krusnof->
jaja, rolig nu....

fylder knappen 27kb ???
Tja, det er der ikke noget at gøre ved....

madzzz2->
Når det er færdigt...

Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2000 - 15:21 #8
ehrm... ingen gider venter på en så stor knap!!! et banner må alt afhængig af størrelse fylde 10-15kb - og denne knap er endnu mindre!

lær lige at optimere tingene!
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2000 - 15:22 #9
jeg ville gerne prøve at kigge på det hvis ikke det var fordi jeg holder juleferie fra i dag!
Avatar billede andreas Nybegynder
16. december 2000 - 15:26 #10
damn oss...
Avatar billede prodic Mester
16. december 2000 - 15:27 #11
27 kb for en knap - det kan jeg gøre bedre, men ikke med de få informationer du har bragt på banen.
Avatar billede andreas Nybegynder
16. december 2000 - 15:58 #12
prodic-> hvad skal du bruge, bare sig til....
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 17:34 #13
-> keysersoze
For det først har jeg ikke et gif animations program, jeg har eksporteret den fra flash, da den desuden er med effekter!!
Du kan se den på www.kruse.dk/1.htm

Krusnof
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 17:39 #14
Jeg har lavet den om, nu fylder den 20kb

Krusnof
Avatar billede andreas Nybegynder
16. december 2000 - 18:07 #15
det skal jo være et gif billede...
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2000 - 18:10 #16
krusnof >> jeg kunne godt se, at det er lavet i flash -og så formentlig bare eksporteret til gif... men det er netop herefter man kal ind og optimere! fx vil jeg tro, at den kører med alt for mange frames/sec m.m.

og find fx ulead gif animator til at optimere med - det er let nok at lave noget flot, men det skal også være brugervenligt (derfor størrelsen)

dette er ikke kritik, men et godt råd!
Avatar billede krusnof Nybegynder
16. december 2000 - 21:03 #17
->andreas jeg har lavet den om til gif så den fylder 20kb, om jeg har opdateret siden så det er en gif, så tjek den lige www.kruse.dk/1.htm
Avatar billede andreas Nybegynder
16. december 2000 - 23:54 #18
det er stadig for meget....
Avatar billede krusnof Nybegynder
17. december 2000 - 12:03 #19
Så kan jeg ikke hjælpe!!!

Krusnof
Avatar billede prodic Mester
17. december 2000 - 17:45 #20
andreas : lidt mere info om hvad tingene skal bruges til og sådan lidt mere generelt. Hvad skal de passe til? farvemæssigt, indholdmæssigt - ellers er det som at famle i blinde. Skriv lidt flere informationer, for lave dem bedre kan man godt - men hvad skal man gå efter?

En knap på 20kb er alt for meget, den skal vel ned omkring 1/10-del før det virker.
Avatar billede andreas Nybegynder
17. december 2000 - 17:51 #21
Okay.

Freehelp.dk er en side som beskæftigere sig med gratis ting.
Vi tilbyder folk, at de kan udgive deres ting, fx kan du tilføje en artikel hvis de nu har lavet en guide i at lave et billed eller sådan. De kan også tilføje kildekoder, link og downloads.

Freehelp.dk har nu også fået deres eget bytte system. Nemlig Toplink. Læs om det på http://toplink.freehelp.dk

Så er det ellers generelt bare en side med gratis ting.\'

Farvemæssigt, skal det være samme blå farve. Altså samme farver som siden.
Avatar billede prodic Mester
17. december 2000 - 18:04 #22
så mangler du bare at fortælle hvilken tekst du kunne tænke dig. Ret vigtigt også ikke!
Avatar billede andreas Nybegynder
17. december 2000 - 18:25 #23
Noget ala det der allerede står..

Måske

Gratis hjælp på freehelp.dk. Vi har, Artikler, Chat, Forum, Kildekoder og meget mere.

Btw... Vil gerne også ha\' lavet endnu et banner. Det skal være samme tekst som nu. Find det på

http://freehelp.dk/images/250x60_2.gif
Avatar billede prodic Mester
18. december 2000 - 13:51 #24
må man lave om på teksten? eller skal det være præcist den tekst du har skrevet? - eller må det godt være med samme betydning bare med andre ord?
Avatar billede andreas Nybegynder
18. december 2000 - 15:08 #25
Du må gerne ændre teksten, bare det har samme betydning....
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 11:51 #26
bare lige for at demonstrere at en knap ikke behøver at fylde 20K, lavede jeg lige dem her.
http://www.prodic.dk/eksperten/freehelp/knap1.gif - ikke færdig, men du kan se ideen. Fylder under 3kb

http://www.prodic.dk/eksperten/freehelp/knap2.gif - fylder under 1kb
Avatar billede andreas Nybegynder
19. december 2000 - 19:28 #27
må man gerne lave om på dine billeder, kan du evt. fortælle mig hvilke skrifte osv, indstillinger for skriften du har brugt på billede 2 ???

Jeg vil helst gerne ha\' lavet den sidste banner jeg snakkede om, det med Toplink.
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 19:49 #28
Jeg har brugt en speciel font til en tynd smal skrift. Kan ikke huske hvad den hedder lige pt.
Og jeg har ændret lidt på spacing. Det er det hele.
Lave om på dem? ja alt det du har lyst til. Jeg har bevist lavet en stavefejl.
Avatar billede andreas Nybegynder
19. december 2000 - 21:19 #29
okay....

Kan du lave det der Toplink banner ?????
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 21:25 #30
øhhh måske. Det kommer an på tidsplanen og betalingen.
Avatar billede andreas Nybegynder
19. december 2000 - 21:29 #31
betaling, point her... bare sig hvor mange du vil have....
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 21:36 #32
Det ved jeg da ikke. Hvad vil du give? sig et tal og jeg skal se om jeg vil lave det for det point-antal.
Avatar billede andreas Nybegynder
19. december 2000 - 21:41 #33
hmm... 400 point.
Avatar billede prodic Mester
22. december 2000 - 19:51 #34
400$ - så er det OK. Er de 400 Point kun for banneret?
Avatar billede prodic Mester
20. januar 2001 - 12:49 #35
Kunne man få at vide hvorfor det blev afvist?
Avatar billede andreas Nybegynder
20. januar 2001 - 12:52 #36
kunne ikke lide knapperne... og det ene var ikke færdigt...

tror sgu jeg lukker spm\'et...
Avatar billede prodic Mester
20. januar 2001 - 13:34 #37
betaling, point her... bare sig hvor mange du vil have....  - så det var derfor du kom med den kommentar. Nevermind ville bare vide hvorfor!
Og du svarede jo ikke på den sidste kommentar.
Avatar billede andreas Nybegynder
20. januar 2001 - 14:45 #38
lukket