Avatar billede slatzh Nybegynder
15. december 2000 - 22:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

toshiba satellite pro 4200

hej
Fuck jeg har lavet den største bommert!
jeg har glemt min password til når jeg starter op, please hjælp mig jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men jeg har har at det måske kan crackes, er der nogen der ved hvordan det dette problem kan løses, (helst et lille program der kan løse det.
takker

slatzh
Avatar billede slatzh Nybegynder
15. december 2000 - 22:01 #1
lige ved bios at passworded skal intastes.
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. december 2000 - 22:11 #2
Du skal finde en manual til dit bundkort, det er som regel enten en jumper der skal fjernes eller 2 punkter der skal kortsluttes. Derved resettes din bios.
Avatar billede teknik Juniormester
15. december 2000 - 22:24 #3
...nååh..må vi lige se en \"kvittering\" ;-))
Lyder som BIOS password:
Du kan (også) afløfte/afbryde batteriet (lille forkromet fladt et) på bundkortet, og så kortslutte batteriklemmerne på bundkortet med en fugtig fingerspids...
Så glemmes brugeropsætninger i BIOS, herunder BIOS-password...
...men det er ikke for amatører, at få \"knækket\" en bærbar åben og finde batteriet, så kig i manualen, (som kurtj siger) der er tit en vejledning i hvordan det gøres på \"nemmeste\" måde
altså resette \"BIOS\"

Kunne også være Windows password...
I så fald kan du bare skrive et andet brugernavn og trykke enter...

mvh :-)
Teknik
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. december 2000 - 22:33 #4
Toshiba siger selv dette.

I FORGOT MY PASSWORD:
Only an Authorized Service Provider can clear a Password if it has been forgotten. You will be required to show proof of ownership to the ASP prior to having the Password removed this way.

Såå de vil åbenbart gerne selv gøre det :(
Avatar billede slatzh Nybegynder
15. december 2000 - 23:16 #5
men, jeg søger en bios cracker, jeg vil helst ikke skilde den ad!
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. december 2000 - 23:21 #6
Så prøv at kig her. Men husk det er på eget ansvar.

http://members.xoom.it/matrixone/11/bios_password_crackerz.htm
Avatar billede slatzh Nybegynder
16. december 2000 - 00:53 #7
mann, jeg kan ikke finde manualen i dette rod, jeg pjer ikke at gemme den slaks, hvad gør jeg hvis jeg ikke kan finde den??? hjælp, hvis du kan finde en manual det siger hvordan...
Avatar billede teknik Juniormester
16. december 2000 - 11:15 #8
Good luck ! :-))
Avatar billede kurtj Nybegynder
16. december 2000 - 23:39 #9
Kan du ikke låne en ??
Prøver om jeg kan finde nogle links. Dog ikke i aften, har selv et prob med en comp.
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. december 2000 - 00:08 #10
Description: The Online Documentation for your Notebook.

Path: \\Common\\Manual\\{language}
Installation instructions:

Within the Start-menu choose [Run...] and then [Browse...].
Browse to the application path on the CD and select \"Setup.exe\" which is located within the \"Disk1\" subfolder.
Follow the instructions on screen.

http://www.toshiba-tro.de/public/default.htm