Avatar billede hemme Nybegynder
13. august 2003 - 16:42 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Køler på en Asus L3800c

Min køler på min Barbær Asus L3800c virker ikke, eller det vil sige at den virker lidt, engang imellem køre den meget langsomt og når du så genstarter virker den ikke igen. er der nogle der kan sige mig hvad der er galt og hvordan det evt. kan fikses.
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. august 2003 - 16:44 #1
Ved at kontakte din forhandler....!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2003 - 16:48 #2
Det går nemlig ind under garantien - begynder du selv at fuske med det, kan du risikere at din garanti går sig en tur.
Avatar billede hemme Nybegynder
13. august 2003 - 16:49 #3
garantien er udløbet så det kan være lige meget..
Avatar billede nmh Nybegynder
13. august 2003 - 16:52 #4
Det lyder som om den skal renses eller udskiftes. Nogle bærbare er lette at skille ad, andre er helt håbløse.
Så hvis du ikke selv kan pille, må der en reparatør til.
Avatar billede hemme Nybegynder
13. august 2003 - 16:54 #5
Den her er helt håbløs jeg har haft flere folk til at prøve men der er ingen der har kunne få den fra hinaden.. den er sgu byget for godt...
Avatar billede nmh Nybegynder
13. august 2003 - 16:57 #6
Ja, så vil jeg opfordre dig til at få den repareret.
Prøv at høre Zitech. De sælger ASUS-bærbare.
Avatar billede hemme Nybegynder
13. august 2003 - 17:02 #7
okay fair nok, men er der noget der kan forklare mig hvordan jeg skiller det lort ad. Jeg har venner som kan lave den men ingen ved hvordan den skilles ad.
Avatar billede scb Praktikant
13. august 2003 - 17:13 #8
Har det altid været sådan ?
Den er sikkert temperatur styret, og vil derfor starte og stoppe og måske kører med forskellig hastigheder.
-SCB
Avatar billede nmh Nybegynder
13. august 2003 - 17:17 #9
Men virker din bærbare ordentligt, eller bliver den ustabil, når du ikke synes, at blæseren kører?
Avatar billede hemme Nybegynder
13. august 2003 - 19:32 #10
Nej den har ikke altid været sådan, lige nu køre blæseren slet ikke.. det er da ikke normalt. cpu'en bliver omkring 85-90grader hvis jeg bare lave andet end at skrive.. Blæseren virker ikke, kun meget lidt engang imellem
Avatar billede nmh Nybegynder
13. august 2003 - 19:36 #11
Ja så er det nok kun et spørgsmål om tid, hvornår den begynder at blive ustabil.
Det er da også utroligt, at man nu om dage laver udstyr, man ikke kan skille ad. Og desværre er det ikke kun computere.
Avatar billede hemme Nybegynder
13. august 2003 - 19:37 #12
hehe ja men den må kunne skilles ad på den ene eller anden måde..
Avatar billede nmh Nybegynder
13. august 2003 - 20:03 #13
Nogle gange sidder der skruer nedenunder gummifødder, men det har I vel undersøgt.
Avatar billede hemme Nybegynder
14. august 2003 - 08:23 #14
hmm efter som at gummifødderne ikke kan tages af, må jeg sige at det ikke er undersøgt
Avatar billede zwartz Nybegynder
14. august 2003 - 08:37 #15
har du prøvet at sende den ind til en forhandler HEMMENATOR?!
Avatar billede zwartz Nybegynder
18. august 2003 - 08:51 #16
PRØV DET?! HVA HVAH HVAHVAHVAHVHVAHVA?! - eller smid den op til skolepraktikken... ja gør det... :|
Avatar billede zwartz Nybegynder
18. august 2003 - 08:51 #17
skolepraktikken... nu... ik senere...
Avatar billede hemme Nybegynder
18. august 2003 - 08:51 #18
Ja det vil jeg gøre tak zwartz.. dit fede svin
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2003 - 21:20 #19
Styr jeres sproglige vanskeligheder tak!!!