Avatar billede masis Nybegynder
13. august 2003 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sikre E-handle

Hej eksperter!

Jeg har et spørgsmål.

Er det nogen af jer har handle hos www.2it.dk/shop/
Har i været  tilfreds af handlet?

Fordi jeg vil gene købe Windows XP Pro men jeg er ikke helt sikker med at handle hos denne hjemmeside fordi denne hjemmeside har ikke E-mærke.
Avatar billede b4nd1t Nybegynder
14. august 2003 - 08:54 #1
et E-mærke giver dig ikke meget garanti alligevel, så det kan være det samme

en god tommelfingerregl for sikker handel er:

1. siden ser nogenlunde professionel ud, og ikke ligner noget der er lavet som en hobby

2. at man kan betale med dankort eller andre kreditkort, signalerer at de er rimeligt seriøse.

når jeg kigger på siden, så ville jeg ikke være nevøs for at handle der, men hvis du ikke føler dig tryg ved det, vil jeg da anbefale at finde din XP Pro via www.edbpriser.dk, og vælge en forhandler der som andre har givet gode karakterer.
Avatar billede b4nd1t Nybegynder
14. august 2003 - 09:00 #2
faktisk er de jo på edbriser http://www.edbpriser.dk/bedominfo.asp?ID=12351

jeg handler næsten alt ved midtdata, dag til dag levering meget information ved handel + en god service når man ringer til dem

men så er den jo osse en 10'er dyere end hos 2it
Avatar billede masis Nybegynder
14. august 2003 - 16:39 #3
Tak for Hjælpen b4nd1t
Avatar billede b4nd1t Nybegynder
14. august 2003 - 20:05 #4
ingen årsag