Avatar billede stringbuffer Nybegynder
13. august 2003 - 15:01 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Kun 60fps med GF4 Ti4200?

Jeg har ikke kunnet få mere end 60fps i Half-Life, jeg har et GeForce4 Ti4200 kort med 128MB DDR RAM. Computeren er en dual P3 800 MHz med 512 MB RAM.

Jeg kan ikke forstå at jeg får så lav FPS tal, jeg vil gerne høre hvordan jeg får det op.
Avatar billede muffa Nybegynder
13. august 2003 - 15:06 #1
slå vsync (lodret synkronisering) fra for både OpenGl og Direct3D under egenskaber - avanceret indstillinger for dit skærmkort.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. august 2003 - 15:09 #2
og husk at rette max_fps = "99" den står standard til 60 i din config... ret den også så er der dømt fps på 99
Avatar billede tkmbh Nybegynder
13. august 2003 - 15:13 #3
Undskyld men hvor retter man max_fps henne?
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 15:14 #4
skriv det i consollen i cs
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
13. august 2003 - 15:15 #5
Den står til 72 som standard, det hjalp ikke at sætte den til mere
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
13. august 2003 - 15:15 #6
Og uden lodret synkronisering ser det forfærdeligt ud når man drejer.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. august 2003 - 15:17 #7
jo efter du har slået vsync lodret synkronisering fra som muffa siger så er der dømt 99.....
men prøv at finde din cstrike.conf inde i counter bibleoteket... (hvis det da er i counter) og find den linje der hedder det med max_fps = "60" hedder den som regel standard
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. august 2003 - 15:18 #8
har du installeret detonator??? den nyeste???
http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
13. august 2003 - 15:19 #9
Jeg spiller single player mods. Men det kan vist være ligemeget, default config stammer vel fra HL.
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
13. august 2003 - 15:20 #10
Jeg ved ikke om det er den nyeste, den jeg har hedder noget med 44.03
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
10. september 2003 - 20:16 #11
Som sagt ser det ganske forfærdeligt ud uden vsync. Jeg kan heller ikke forstå at den ikke kan komme højere op end 99 fps, HL burde ikke være lige så krævende som f.eks. Q3 baserede spil, som sagtens kan køre med flere hundreder fps.

Jeg er lidt skuffet over verden lige nu, så jeg vil tillade mig at være lidt uretfærdig mht point.