Avatar billede wodkaman Nybegynder
13. august 2003 - 13:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download af musik

Hvordan lyder loven, nogen siger man godt må downlkoade til eget forbrug...? Man må bare ik share, også er der nogen der siger man ikke må have disse P2P programmer, er der nogen der kender loven...?
Avatar billede henriksr Nybegynder
13. august 2003 - 13:49 #1
http://www.kum.dk/sw6468.asp kig her :o) hvis du da kan holde dig vågen.. (dette er et lov forslag og er ikke pt vedtaget.. men det er sådan det kommer til at se ud snart)
Avatar billede emilisme Nybegynder
13. august 2003 - 13:54 #3
du må ikke downloade musik numre fra personer der ikke har tilladelse til at sælge dem (Kazaa, DC++ o.s.v) heller ikke til eget forbrug! Du må heller ikke share dem. P2P programmer er lovlige bare du ik downloader eller share ulovlige ting (film, musik o.s.v )

PS: ved ik om det er indført endnu (ellers er det til 01/01-04) men så blir det også ulovligt at have en sikkerhedskopi af dine CD'er  :+(
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. august 2003 - 14:20 #4
Hvorfor afviser du mit svar?
Det er sq da lige så rigtigt som det andet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2003 - 16:24 #5
andersenph> 2 ting:
Du var nr. 2 med svar (ok at afvise)
Det kunne tænkes at henriksr´s løsning faldt bedre i spørgers smag. (OK at afvise)
Avatar billede andersenph Nybegynder
14. august 2003 - 08:33 #6
>stigers>okidoki :0)