Avatar billede chaospilot Nybegynder
13. august 2003 - 13:28 Der er 4 kommentarer

The operation was not performed because no unused media was avail

Efter at have brugt alle backupbånd, og man begynder forfra med backupcyclus, får jeg denne fejlmeddelelse hver morgen:

The operation was not performed because no unused media was available.

Kommandoen brugt til at udføre backup'en med er som følger:

C:\WINNT\system32\NTBACKUP.EXE backup "@C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows NT\NTBackup\data\12082003.bks" /n "Media created 12-08-2003 at 17:24" /d "Set created 12-08-2003 at 17:25" /v:yes /r:no /rs:no /hc:on /m normal /j "12082003" /l:s /p "DLT"

Det ser ud som om båndene er overwrite protected, men hvordan får man den til at overskrive ligegyldigt hvad for bånd der er i???
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2003 - 14:36 #1
/P "gruppenavn"

Angiver den mediegruppe, hvor mediet skal bruges fra. Dette er normalt en undergruppe af backupmediegruppen, f.eks. 4 mm DDS. Hvis du vælger denne parameter, kan du ikke bruge følgende parametre: /A /G /F /T.

/G "GUID-navn"

Overskriver eller tilføjer til dette bånd. Kan ikke bruges sammen med parameteren /P.

/T "båndnavn"

Overskriver eller tilføjer til dette bånd. Kan ikke bruges sammen med parameteren /P.

Kan du bruge noget af det ?
Avatar billede chaospilot Nybegynder
13. august 2003 - 15:20 #2
Nej, for jeg bruger jo "/p"...
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2003 - 20:43 #3
eksempel fra egen backup hvor der er mappet et drev til en anden server M: og der tages backup til disk:
C:\WINNT\system32\NTBACKUP.EXE backup "M:\" /n "Media created 17-06-2003 at 11:02" /d "Set created 17-06-2003 at 11:03" /v:yes /r:no /rs:yes /hc:off /m normal /j "server-backup" /l:s /f "D:\Backup-temp\Server\server.bkf"
net use m: /d /yes
Avatar billede kija Nybegynder
19. november 2003 - 13:10 #4
du skal sætte /UM efter linien :)