Avatar billede zaiz Nybegynder
13. august 2003 - 12:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blaster Worm: Critical Security Patch for Windows 2000

Hej,

Jeg har lidt svært ved at gennemskue om patchen også skal køres på W2000K Servere ( med SP4 ) eller det kun er nødvendigt at køre på W2000K Pro ?

På Microsofts hjemmeside står der :

System Requirements
Supported Operating Systems: Windows 2000

Windows 2000 Professional
Windows 2000 Server
Windows 2000 Advanced Server

...men når jeg prøver at installere på en W2000K server får jeg at vide at patchen ikke gælder for dette OS ?

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. august 2003 - 12:35 #1
Gå ind via http://windowsupdate.microsoft.com og installer patchen derfra. Så er du sikker på at det er den rigtige til operativsystemet.
Avatar billede jhb2002 Nybegynder
13. august 2003 - 12:38 #2
så vidt jeg ved skal den køres på alle 2000 servere...

er du sikker på at det er den rigtige patch du prøver med?

kig evt her: http://www.microsoft.com/security/security_bulletins/ms03-026.asp
Avatar billede zaiz Nybegynder
13. august 2003 - 14:08 #4
Tak for svarene - jeg har fundet ud af at Servene også skal Patches