Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. august 2003 - 11:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Winamp placeret på nr. 2 skærm - som ikke er der mere!

JEg har et problem.
Jeg har for en kort periode, lånt en ekstra skærm og haft den sat til comptueren, hvor jeg udvidede mit skrivebord over på denne skærm og satte winamp over på den, så jeg kunne arbejde på den anden i fred.

Nu er der bare det, at når jeg starter winamp, så placerer den sig på nr. 2 skærm - som altså ikke er der mere!

Hvordan får jeg de vinduer der placerer sig der ovre, tilbage til min hovedskærm??

Bruger windows XP Pro!
Og nr. 2 skærm er blevet deaktiveret!
Avatar billede evildon Nybegynder
13. august 2003 - 11:46 #1
Hvad OS er det i ?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. august 2003 - 11:47 #2
står der !! XP PRO :)
Avatar billede hub Nybegynder
13. august 2003 - 11:48 #3
Prøv at starte fejlsikret (VGA tilstand)og prøv at flytte den tilbage til hovedskærmen..
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. august 2003 - 11:48 #4
Grafikkort på hovedskærm er ATI Radeon 8500 LE 64 MB
og skærm nr. 2 var sat på et S3 Virge GX2...
Avatar billede tblaster Nybegynder
13. august 2003 - 11:49 #5
Kan du ikke højreklikke på programmet i på program baren i bunden af skærmen og så vælge move eller restore eller lign.?

Jeg har også problemet med winamp af og til og så plejer jeg at afinstaller det og installer det igen. Så får du den på din nuværende skærm.

Har du sørget for at fortælle din computer i egenskaber for skærmen at den ikke har en ekstra skærm at arbejde med?
Avatar billede evildon Nybegynder
13. august 2003 - 11:50 #6
Når ja ... Sorry :)
I de ældrer OS'er kunne man nemlig gøre det ved at trykke på "alt" tasten og pil til venstre. Det ville åbne menuen hvor man kunne vælge "move". Det virker bare ikke i XP.
Avatar billede tblaster Nybegynder
13. august 2003 - 11:50 #7
Er dit S3 Virge GX2 kort stadig tilsluttet?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
13. august 2003 - 11:50 #8
hvilket grafikkort og hvilken software bruger du til at have 2 skærme ?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
13. august 2003 - 11:50 #9
doh never mind
Avatar billede virtus Nybegynder
13. august 2003 - 11:51 #10
Sæt nr 2 skærm på, flyt winamp vinduet til skærm 1 og slå skærm 2 fra ;)

Virkede for mig, da jeg lavede samme farjl.

Virtus.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. august 2003 - 11:53 #11
højreklik på den i startmenuen, vælg flyt.
tryk musen ned og hold den nede, og træk den over i den aktuelle skærm.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. august 2003 - 11:53 #12
OK ok - ja - mit s3 virge sidder stadig i maskinen!
og jeg har ikke mulighed for at sætte en ekstra skærm til - sådan en har jeg ikke - den var kun til låns :D

Og jeg har fortalt xp at der ikke er en nr. 2 skærm mere :D
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. august 2003 - 11:54 #13
Webmasterdk >> der er ikke nogen flyt når du højreklikker på winamp 3.0 :D
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. august 2003 - 11:57 #14
OK gutter - jeg løste den selv nu - jeg åbnede et video vindu og holdte ctrl + alt nede og flyttede video vinduet - det dukkede nemlig op på min hovedskærm - når man holder dem 2 knapper nede, så flytter den alle winamp vinduer samtidig og de beholder deres position i forhold til hinanden :D
Men tak for jeres mange forsøg - nu har det kun generet mig hele natten :D
Avatar billede mpej Nybegynder
13. august 2003 - 11:59 #15
Jeg ved ikke om det på nogen måde kan hjælpe dig, men med nVidias nview er der en funktion der samler alle vinduer på skærm1. Det kan være der er en tilsvarende funktion til dit grafikkort.
Avatar billede krusell Nybegynder
13. august 2003 - 12:02 #16
kunne du ikke bare ha skiftet med den ene skærm du havde, mellem de to graffikkort?
Sværere er det vel heller ikke...