Avatar billede rene82 Nybegynder
12. august 2003 - 21:48 Der er 4 kommentarer

fejl ved sendt post

Hejsa, jeg har et problem når jeg prøver at sende flere end 5 mail´s på en gang til folk så kommer der denne fejl:
This is the Postfix program at host user3.cybercity.dk.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

    The Postfix program

<fregerslevvej@adslhome.dk>: host mailgate.cybercity.dk[212.242.40.52] said:
    550 Error: Message content rejected
det var bare den ene email der er hvist her, men alle står der i fejlen, min e-mail har jeg fra cybercity, er der nogen der ved hvad det kan være?
Mvh René
Avatar billede jara06 Nybegynder
12. august 2003 - 21:51 #1
De har vel sat postfix op, så den ikke kan sende til > 5 på én gang .. ? :D
Avatar billede rene82 Nybegynder
12. august 2003 - 21:54 #2
aner det ikke har ikke forstand på det, hvordan gør jeg så hvis jeg skal sende til flere end de 5 foreksempel 30 stk på en gang
Avatar billede rene82 Nybegynder
12. august 2003 - 22:05 #3
er der slet ingen der kan hjælpe en
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. august 2003 - 23:51 #4
Er det samme post til alle modtagere?
Hvis så skriv dem under bcc. Den første normalt resten under bcc. Ved at søge på hjælp i OE er der ikke noget postfix, så det må være en forkert opsætning, evt. en enkelt forkert mailadresse som ikke fungerer, og så er det alle mail det går ud over når den ene ikke kan modtage.