Avatar billede qaps Nybegynder
12. august 2003 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

need skærm

Da jeg skal til og have ny skærm og ikke aner hvilken en jeg skal købe vil jeg lige høre eksperterne om hvilken en de ville anbefale... jeg vil have en 19" skærm og har kigget lidt på en Phillips Brilliance 19", men der betaler man bare ofr meget for navnet... jeg bruger den primært til spil osv... vil gerne have en med flat billedrør lissom den phillips har...

PFT...

/Qaps
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2003 - 20:33 #1
Avatar billede nima Nybegynder
12. august 2003 - 20:37 #2
Jeg har selv en ADI 19 " skærm! Ret god! du kan købe dem her

www.jumbo.dk
Avatar billede qaps Nybegynder
12. august 2003 - 20:38 #3
De to gittermaske-streger (eller hvad de nu hedder), lægger du ikke mærke til efter en times brug. <--- Hvad er det for nogle gittermaskestreger...
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2003 - 20:44 #4
de findes på alle skærme med 100% fladt billedrør. det er 2 horizontale streger henover skærmen. En 1/3 nede og en 2/3.
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2003 - 20:45 #5
Det var hurtigt du fik afsluttet!
Avatar billede qaps Nybegynder
12. august 2003 - 20:47 #6
ja jeg har fået en anden kammerat til at bedømme den og han sagde god for den + jeg læste anmeldelserne inde på edbpriser.dk den ser ret i orden ud den syncmaster...
Avatar billede chalde Seniormester
12. august 2003 - 20:50 #7
God fornøjelse. Jeg + et par andre er i hvert fald ikke skuffede ;-)
Og tak for point.