Avatar billede kasper7 Nybegynder
12. august 2003 - 16:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

starter ikke i outlook today

Hejsa,

Jeg har været inde og ændre så når jeg starte outlook vil den starte i outlook today. det gør den bare ikke, den starte i min inbox.

Der er flere steder steder man kan indstille det, men lige meget hjælper det.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2003 - 20:10 #1
Højreklik på Outlook today, vælg Properties (indstillinger) og tjek, at du har sat hak i show homepage by default for this folder (fanebladet Home page). Stien til Outlook today's home page er i XP
res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\1033\outlwvw.dll/outlook.htm

Du kan eventuelt trykke på Restore default, da Outlook så vender tilbage til fabriksindstillingen.
Avatar billede kasper7 Nybegynder
12. august 2003 - 22:03 #2
Godt forslag!

Men den gør det sq stadig :-/
Avatar billede leif Seniormester
13. august 2003 - 07:31 #3
Har du trykket på Outlook idag, trykket på det lille link, der hedder "Tilpas Outlook idag", der kan det sættes.
Avatar billede kasper7 Nybegynder
13. august 2003 - 12:31 #4
Ja, som sagt har jeg prøvet alt hvad der er af instillinger uden held.