Avatar billede kane Juniormester
15. december 2000 - 14:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mega fed´baggrund

Hej....Jeg skal bruge et mega fedt baggrunds billede.......
det skal være 40 pix høj og passe til 1024 i breden.
Farver skal være blå/grå ( ikke for skrigende blå)......Det skal referere til det firmaet laver.....trådløst kommunikation....... kunne forstille mig noget med lidt data som  0011001...mobiltelefon......satelit.....jorden....sådan lidt fadet ud i selve baggrunden..
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. december 2000 - 14:52 #1
Thja du kan jo lave det i et billedbehandlings program ;-)

1. Åbn et billede der er 40x1024

2. mal med nogle blå/grå farver

3. skriv nogle 0\'er og 1 taller rundt omkring og put lidt foto af en satelit, en mobil telefon og jorden på evt. fade dem lidt ud

Og vupti har du nu lavet din egen baggrund.

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede kane Juniormester
15. december 2000 - 14:58 #2
øhhhhh jeg sagde mega fedt  ikke bare noget jeg selv har mixede sammen...det skal være pro like.....og hvis du ikke gider og forsøge så lad være med at komme med \" dumme\" bemærkninger.
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:04 #3
HAn prøver jo bare at hjælpe...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. december 2000 - 15:07 #4
Kane> kig oppe i venstre hjørne under den blå boks ved teksten Kategori. ;-)

Siger det dig ikke noget så kig forbi her:

http://www.eksperten.dk/spm/36591
Avatar billede kane Juniormester
15. december 2000 - 15:17 #5
jeg syntes den er fin nok her tak.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. december 2000 - 15:20 #6
Øhmm og ?

Det har jo ikke rigtig noget at gøre med hvad du synes, men hvad reglerne for eksperten angiver!!
Avatar billede prodic Mester
16. december 2000 - 15:25 #7
efter den nye omlægning skal spørgsmålet stilles i Fridebat, da Job er blevet en selvstændig sektion, hvor det så vidt jeg husker koster $ at oprette et spørgsmål.

Noget helt andet...et baggrundsbilled i størrelsen 40x1024 - underlig størrelse.
Avatar billede kane Juniormester
16. december 2000 - 15:45 #8
nej det er det ikke prodic.....når man ved hvad det skal bruges til......men jeg har selv lavet et...det er jo ikke rigtigt nogle pro grafiker her på eksperten....eller også gider de bare ikke og hjælpe.
Avatar billede prodic Mester
16. december 2000 - 15:53 #9
der er mange gode grafikere på eksperten.dk - men i denne kategori er tendensen at folk hjælper med at lave dit banner ved at fortælle dig hvordan du kan lave det og ikke lave det for dig. Helt i henhold til nævnte url.
Det andet er et \"Job\" og hører i henhold til den nævnte url til i en anden kategori, hvor den mest korrekte pt. er Fri Debat, da Job->Freelance er afgået ved døden.
Så flyt det til en anden kategori, og folk vil måske hjælpe dig videre på din vej. Der er måske også flere prof. grafikere der følger med i en evt. anden kategori end i netop denne kategori.
Avatar billede krusnof Nybegynder
21. december 2000 - 20:31 #10
har du lukket spørgsmålet for svar eller er du interesseret i et logo!!

Krusnof
Avatar billede maclas Nybegynder
22. december 2000 - 23:19 #11
Jesus, det er skú da utroligt som folk regner med at de kan få alt smidt i nakken her...
Avatar billede kane Juniormester
22. december 2000 - 23:43 #12
Du er sku da for D..

Jeg ville give 250 point for det.  fjols