Avatar billede grimling100 Nybegynder
12. august 2003 - 14:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GENSTARTER selv!

Hejsa...

Jeg har et lidt størere prblem !

Hver gang jeg starter min computer op, så går der ca 2-8min, og så kommer denne fejl meddelese, og derefter har man 60sek til at gemme alt, og så genstarter den automatisk !! *grr*
Hvorfor "fanden" gør den det ??

Svar hurtigt ! tak..

// grimling100
Avatar billede ban_me Nybegynder
12. august 2003 - 15:00 #1
Hey - Jeg har helt samme problem. Det er noget rigtigt lort. Jeg ved sku heller ikke hvorfor den gøre det på min. Det startede igår
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. august 2003 - 15:01 #2
Du har ubudne gæster. Se artiklen og løsningen på:
http://www.spywarefri.dk/
Avatar billede morten_leth Nybegynder
12. august 2003 - 15:01 #3
http://www.eksperten.dk/spm/386329 <----
har været oppe og vende på eksperten op til flere gange... tag du og lav et svar til dig selv og giv dig selv pointene...
Avatar billede miss-g Seniormester
12. august 2003 - 15:01 #4
Hvis det er samme problem som alle har - hjælper det at hente og installere denne fil. Har lige gjort det hos min kæreste, som havde samme problem:
http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074&displaylang=en
Avatar billede miss-g Seniormester
12. august 2003 - 15:02 #5
Og efterfølgende opdatere windows.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. august 2003 - 15:02 #6
Det her problem har ramt rigtigt mange maskiner siden igår aftes. I er sandelig ikke de første.