Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. december 2000 - 14:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asp skoder på Iss 4.0 ???

Heysa,

jeg har et problem med asp, på min NT ISS 4.0, det virker ikke ordentligt, det giver tit, 500 fejl fra sig??

Nogen som har prøvet noget lignede på en NT maskine, og ved hvordan det skal løses????
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 14:54 #1
Jaaaa..... du kan jo prøve med en ny aps.....

Ja jeg har også prøvet det på en NT maskine.....

Jeg fik bare et nyt aps og nu virker det i tid top form...

MEn hvis det ikke virker hos dig så... må du kontakte en Computer mand... :•)
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 14:55 #2
Men hvis det stadigvæk ikke virker på din NT ISS 4.0, Så ved jeg ikke lige hvad du skal gøre...

Men nu har jeg prøvet så godt som jeg kan...:)
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
15. december 2000 - 15:02 #3
Lytter
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. december 2000 - 15:19 #4
Kong4, hvor kan jeg download en ny aps???
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
16. december 2000 - 20:58 #5
Hallo !!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. december 2000 - 16:12 #6
Jeg kan jo ikke bruge det til en skid, hvis ikke jeg kan få sådan en ny aps fil... Så jeg har formateret serveren om... Så jeg snupper, lige min point igen så...