Avatar billede df_n Nybegynder
15. december 2000 - 14:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fonte

Er der en måde hvorpå jeg kan konvertere en UNIX font så jeg kan bruge den i Adobe Type Manager på Windows
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:03 #1
JEg vil råde dig til at kontakte en Computer mand....
Avatar billede roslev Nybegynder
15. december 2000 - 15:19 #2
kong4>> ???? - er det ikke det han er igang med..!?!?

df_n: har set noget om det spm en gang - mener at man skal importere den i Fontographer eller lign. og så eksportere den.... Prøver lige om jeg kan finde noget info...
Avatar billede moritz Nybegynder
06. januar 2001 - 00:40 #3
hehe jeg ahr ikke ngoet svar jeg syntes bare at kong4\'s besked var en lille funny griner :0)
Avatar billede eagleeye Praktikant
22. januar 2001 - 14:46 #4
FrontLab kan importere pfa og pfb filer og exportere True Type font. Kik. på deres hjemme side:

http://www.fontlab.com/
Avatar billede df_n Nybegynder
13. december 2001 - 11:03 #5
er ikke en isue længere !!!! hehe...