Avatar billede kane Juniormester
12. august 2003 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

fjerner lan

hvordan fjerne jeg et lan kort som er blevet disablet af win2000 server, da jeg har skiftet harddisk?
Avatar billede kim Nybegynder
12. august 2003 - 12:18 #1
Under system,hardware og enhedshåndtering
Avatar billede kane Juniormester
12. august 2003 - 12:20 #2
men det er væk, hvis jeg prøver at skrive samme ip som det gamle lan kort havde siger den at det kan den ikke da der er 2 kort med samme ip
Avatar billede kim Nybegynder
12. august 2003 - 12:27 #3
Hvad hvis du kigger under lan-forbindelse har du mere end en ?
Avatar billede kane Juniormester
12. august 2003 - 12:37 #4
kun 1
Avatar billede kim Nybegynder
12. august 2003 - 12:43 #5
Under egenskaber for Lan sidder det rigtige netkort ?
Avatar billede kane Juniormester
12. august 2003 - 13:29 #6
ja det er mit int net kort, den anden pc havde et ext net kort.
Avatar billede pkb Nybegynder
19. august 2003 - 13:26 #7
du skal sætte den gl netkort på server igen, derefter start server - når server er op og køre skal du ind i lan-forbindelse og sætte den gl netkort ip konfiguration til et andet ip eller sætte den til DHCP - slukket server og fjerne den gl netkort
Avatar billede kane Juniormester
20. august 2003 - 08:39 #8
jeg fik lov til at bruge den samme ip, så problemmet er løst, takker for hjælpen.