Avatar billede bohlke Nybegynder
12. august 2003 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flash xbox bios

Min ven er ved et uheld kommet til at flashe min vens xboxs bios, således at når man tænder den nu, så blinker indikatorlampen skifevis rød/grøn. Vi har fået snust os frem til at vi skal installere en nu bios på xboxen, men ved ikke helt hvorledes man gør det... Er der nogen der kan hjælpe med en forklaring, link ell. lign. Håber der er nogen som kan hjælpe, Christian
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2003 - 13:40 #1
Har I ikke allerede flashet den 1 gang ?
Så er det vel bare at gøre det igen...... eller hva' ?
Avatar billede bohlke Nybegynder
12. august 2003 - 13:43 #2
jo, men problemet er at nu kommer der intet skærmbillede eller noget... så nej desværre...er der nogen der har et link til hvor man kan downloade en bios til en xbox?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2003 - 13:47 #3
Jeg prøver lige at lede efter en løsning.
Jeg kender ikke Xbox så godt, men hvis dette var sket på en PC, så er der ikke noget at gører.
Så er der kun den mulighed, at skille den ad, og skifte BIOS chippen.

Og hvis i har brug for at den starter op med billede, for at flashe BIOS, så tror jeg ikke det kan lade sig gøre.
....men la' os nu se.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2003 - 13:56 #4
Her er links til forskellige XBOX BIOS'er.
http://downloads.master4best.com/xbox/bios/

Efter en tur rundt på nettet, må jeg indrømme at, uden liv i den Xbox, kan det blive lidt af en opgave at få liv i den igen.

Kan desværre ikke linke til de guides jeg fandt, da de lå på sites, som ikke er så velset her på Eksperten.
Men Google + lidt fantasi skulle gi' resultat.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2003 - 22:53 #5
bohlke> http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=bohlke&option=22 - du har spørgsmålk der er 16 månedere gammelt - kig lige dine spørgsmål igennem og luk dem der ikke længere er aktuelle.