Avatar billede speed99 Nybegynder
11. august 2003 - 19:34 Der er 7 kommentarer

hvad er Remote procedure call

min pc lukker selv ned med denne besked:

iværksat af nt/authority/system ???
Avatar billede janpo Nybegynder
11. august 2003 - 20:08 #1
Auuww, mon ikke du skulle køre WindowsUpdate lige med det samme ? Det lugter lidt af den seneste (og værste) Windows sårbarhed overfor cracking.
Avatar billede janpo Nybegynder
11. august 2003 - 20:10 #2
Avatar billede speed99 Nybegynder
11. august 2003 - 20:32 #3
er det en virus ?
Avatar billede janpo Nybegynder
11. august 2003 - 20:38 #4
Næh, det er en lille cracker med tynde arme og fedtede briller, som roder i din PC's allerhelligste.
Avatar billede speed99 Nybegynder
11. august 2003 - 20:52 #5
jeg kan ikke nå at køre update inden den lukker, forslag ?
Avatar billede janpo Nybegynder
11. august 2003 - 21:10 #6
Få en af dine venner til at brænde Zonealarm på en CD. Tag netstikket fra og installer og konfigurer Zonealarm. Sæt så netstikket i igen og kør WindowsUpdate.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. august 2003 - 22:33 #7
En af mine kammerater har lige fået samme problem, så jeg lytter lige med.

janpo--> Hvor hurtigt kan man konfiguere ZoneAlarm, for han har kun et minut til det, og kan man gøre det i fajlsikret tilstand ?