Avatar billede manon Nybegynder
10. august 2003 - 22:43 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

OT spm: Hjælp til at finde en person i DK

Hej E

Ja, jeg ved det er OT, og jeg har ikke lige adgang til de danske NG´er, men jeg sidder hernede i det varme Italien og nyder de 40 grader og swimmingpoolen kølighed *s*

Anyway - jeg lovede min mor at hjælpe hende med at finde et familiemedlem.

Vi har hans navn og hans tidligere adresse. Men den adresse eksitere af en eller anden årsag ikke mere! Underligt.
Dog har vi vha. telefone nr. fundet hans kone som nu bor på en adresse vi ved hvor er.

Og "dont ask" hvorfor vi ikke bare ringer til personen og får historen at vide, men sådan fungere det desværre ikke.

Måske kan det være at personen er død, og hvordan finder jeg så ud af det?
Er der et registre hvor jeg kan søge efter personen eller skal jeg henvende mig personlig til kordegnen i sognet?

Jeg ved han boede i Kalundborg og er måske død indenfor det sidste år.

Af gode grunde vil jeg helst ikke skrive navnet og adressen her på E - håber for jeres forståelse.

Så hvis i kunne hjælpe mig med at finde en database som jeg har adgang til via nettet og uden password mm., så ville det glæde min kære moder.

På forhånd tak for hjælpen.
vh.m
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 22:47 #1
oplysningen.teledanmark.dk der kan du godt....og held og lykke ;)
Avatar billede windmaker Nybegynder
10. august 2003 - 22:48 #2
Jeps ellers prøv politiet de kan også, evt en landbetjent de er så flinke :D
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
11. august 2003 - 01:12 #3
Prøv: http://privatdetektiverne.dk/ - De arbejder gratis og skulle eftersigende være dygtige.
Deres side er vist p.t. under rekonstruktion, men der står da en mail du kan kontakte dem på.
Avatar billede jody Nybegynder
11. august 2003 - 13:48 #5
Eller send det til mig pr. mail - jeg bor i Kalundborg og kender en masse mennesker her.
Avatar billede jody Nybegynder
11. august 2003 - 13:49 #6
- Glemte mailadressen. dybtved@get2net.dk
Avatar billede klojs Nybegynder
11. august 2003 - 22:11 #7
Man kan altid gå på folkeregisteret og give de oplysninger om personen som man har. Det behøver ikke være cpr.nr. Hvis du han en adresse i Kalundborg, så henvend dig til folkeregisteret i den kommune, og spørg der. Det koster typisk 50-100 kroner for at få oplyst nuværende adresse eller hvis personen er død. Det gør ikke noget at han/hun ikke bor i kalundborg mere, de kan både se "fremad" og tilbage.
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. august 2003 - 06:14 #8
Øhh-hvordan kan der være 3 svar i det samme spørgsmål?