Avatar billede geekstar Nybegynder
10. august 2003 - 22:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til psybnc

Hmm... Hvis jeg har forstået det helt rigtigt så er psyBNC et program man uploader til en server (med UNIX / Linux) også fungere det som Bouncer ?

Hvis ja.. så ville jeg høre om der er nogen der kan "indstille" psybnc (så det virker self..) og så sende det til mig som jeg så kan uploade ? =)
Avatar billede windmaker Nybegynder
10. august 2003 - 22:43 #1
Ja det fungerer som en Bouncer, og ja jeg kan da godt sende en til dig.
MEn der kommer jo noget med brugere osv. Men jeg kan lave det meste også guide dig.
Avatar billede geekstar Nybegynder
10. august 2003 - 22:49 #2
ok (tak =) ) Men skal det jeg selv skal "indstille" skal det så ikk gøres i linux ?
Avatar billede windmaker Nybegynder
10. august 2003 - 23:21 #3
jo ellers kan jeg gøre det for dig ved at logge på serveren med et eksternt program putty
Avatar billede geekstar Nybegynder
10. august 2003 - 23:50 #4
Tja.. hvis du gider må du så gerne, da jeg godt når har en anden com med linux men jeg fatter bare ikk noget af det... :D
Avatar billede windmaker Nybegynder
11. august 2003 - 01:38 #5
ok gi mig din mail eller sån noget så fixer vi det over mail eller msn nemmere da der kommer mange spørgsmål herinde :D

wind@clan-server.dk er min hvis det er
Avatar billede windmaker Nybegynder
11. august 2003 - 01:39 #6
Bare skriv der eller sån så fixer jeg det NP hars elv en linux server kørende med psybnc og 100 brugere
Avatar billede geekstar Nybegynder
11. august 2003 - 07:35 #7
Er det så til msn eller ? (min msn er I_Love_Applepie@msn.com :)
Avatar billede snowball Novice
11. august 2003 - 08:18 #8
geekstar: Ifølge Ekspertens regler (http://www.eksperten.dk/regler.phtml) punkt 2.1.12 og 2.1.13 er det ikke tilladt hhv. at "tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere." og "tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."

Derfor bedes du venligst enten skrive hvilken løsning i kom frem til så andre brugere også kan have glæde af det, eller så skal windmaker returnere de 200 point han har modtaget for dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede geekstar Nybegynder
11. august 2003 - 10:01 #9
okay. Det var jeg ikk lige klar over, jeg er lidt ny til det her. =)
Avatar billede windmaker Nybegynder
11. august 2003 - 13:03 #10
JEg fixer løsningen med ham også ligger hand en ud her :D JEg laver en guide med et link til
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 08:22 #11
Hvordan ser det ud med den løsning på problemet !?

Snowball
Avatar billede geekstar Nybegynder
14. august 2003 - 11:39 #12
jaaaa.. jeg venter stadig på et svar fra windmaker (med guide og så´n)
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 11:53 #13
geekstar: Troede ellers I havde fået løst problemet siden du har accepteret hans svar. Det er altid en god idé at vente med at acceptere indtil man har "modtaget varen" ;)

Snowball
Avatar billede geekstar Nybegynder
14. august 2003 - 12:29 #14
okay, det vil jeg da huske =)
Avatar billede snowball Novice
18. august 2003 - 08:53 #15
windmaker: Kommer du snart med en løsning !? Hvis du ikke kan holde hvad du har lovet, så synes jeg du skal levere de 200 point tilbage til geekstar.

Snowball
Avatar billede geekstar Nybegynder
18. august 2003 - 09:11 #16
Hmm... hvad jeg fik af "løsning" var: http://www.netknowledgebase.com/tutorials/psybnc.html#1 også kunne jeg få hjælp hvis der var andet. (Men har skrevet igen til ham men har ikk fået svar endnu)