Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 20:55 Der er 13 kommentarer

Nyt banner

Hej... jeg har lige lavet et nyt banner. Det er det nederste. Og kunne være spænde at høre hvad i syntes om det. :)
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 20:56 #1
Du skal nok lige lægge et link *S*
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 20:56 #2
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 21:02 #3
Det er også sødt. Det ville være endnu bedre, hvis fåret var større, så man kan se det ordentlig *S*
Avatar billede krydset Nybegynder
10. august 2003 - 21:02 #4
jeg syntes bedst om det øverste det fanger bedst.
Avatar billede krydset Nybegynder
10. august 2003 - 21:03 #5
hvis fåret var større ville det fange bedre som miss-g siger
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 21:03 #6
hehe ja, det kan man nemlig ikke... ret træls... Men ja, vil ikke skrive noget på dem, da jeg tror det vil ødelægge det hele
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 21:04 #7
ja, men jeg har bare hentet den tegning fra en sted på nettet og sat den ind...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 21:05 #8
men de er lidt barnelig for mig på 17 (eller hvad)
kan jeg godt bruge det til min hjemmeside?
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 21:08 #9
Hvis den oprindelige tegning er større, så kan man jo godt lave fåret større...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 21:10 #10
jamen det er den ik... det er rigtig en screensaver...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. august 2003 - 21:31 #11
den sød den dino - er du golffreak eller ??. Baggrunden tæt op af dinoen er en lille smule gnidret...

Fåret er sjovt - men som det tidligere er nævnt ;) så skal det være noget større, da det næsten forsvinder på den grønne baggrund. Kan du ikke sætte opløsningen lidt op på fåret uden det går ud over kvaliteten ??

Om det er barnligt til et banner. Næh men kommer jo lidt an på hvordan resten af layoutet på din hjemmeside er, samt hvordan dit layout er
Avatar billede ebach Nybegynder
15. august 2003 - 21:13 #12
I stedet for bare en dino kunne man jo godt sætte flere ind.. Det plejer at blive vellykket:D
Avatar billede brianandersen Nybegynder
15. august 2003 - 23:10 #13
Den er da meget sød... Men hvad med nogle detaljer? Er græs bare helt lige og er himlen en ren gradient?